coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

طرح کالابرگ الکترونیک با شیوه ای جدید ادامه پیدا می‌کند [+ جزئیات]

وزیر رفاه از ادامه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در قالب و شیوه‌ای جدید خبر داد. وی توضیحاتی درخصوص پرداخت دو طرح حمایتی جداگانه نیز ارائه کرده است.

صولت رضوی، وزیر رفاه ضمن اشاره به ادامه‌دار بودن طرح کالابرگ الکترونیک ، توضیح داد که ادامه این روند از جمله تأکیدات رئیس جمهور شهید بود که قرار است در ادامه سال 1403 با شیوه‌‌ای جدید اجرایی شود.

طرح‌های حمایتی دولت به ویژه طرح‌های حمایتی برای اقشار کم‌درآمد از جمله پرداخت مستمری و هزینه کمک معیشتی برای اقشار دهک‌بندی شده و طرح حمایت از مادرن شیرده که در قالب «یارانه طرح یسنا» پرداخت شد همه در دسته اقدامت حمایتی دولت قرار می‌گیرد. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: یارانه خردادماه به حساب یارانه بگیران نشست

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک با شیوه‌ای جدید

صولت رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توضیح طرح‌های حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد بیان کرد: «طرح‌های حمایتی در دو قالب جداگانه انجام شده است که یکی پرداخت مستمری یا کمک هزینه معیشتی بری دهک‌های 1 تا 9 جامعه و طرح دیگر، طرح حمایتی ویژه مادران شیرده است که در قالب طرح یسنا معرفی می‌شود.»

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک با شیوه‌ای جدید

مرتضوی خاطرنشان کرد:

«در این دولت و در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان به طرح جوانی جمعیت نیز توجه ویژه‌ای شده است. اکنون در صندوق کشاورزان عشایر و روستاییان بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از کسانی که تحت پوشش هستند را بانوان عشایر و روستاییان و کشاورزان تشکیل می‌دهند.»

وی درباره ادامه‌دار شدن طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: «یکی از تاکیدات موکد رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کردن طرح کالابرگ الکترونیکی با بازطراحی جدید بود. تمام همکاران ما در دولت و سازمان برنامه به دنبال این هستند که طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه پیدا کند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح‌های جمایتی دولت و ادامه اجرای کالابرگ چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای م کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر