coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازی همستر کامبت تلگرام قیمت گذاری شد

بازی همستر کامبت تلگرام که چند وقتی است در میان مردم محبوب شده، اکنون برای اولین بار در صرافی چینی Gate قیمت‌گذاری شده است.

بازی همستر کامبت تلگرام که طی چند روز توانسته بیش از 160 میلیون مخاطب جذب کند،اکنون برای اولین بار در صرافی چینی Gate.io قیمت‌گذاری شده است.گزارش ها حاکی از آن است که قیمت اولیه این توکن در حال حاضر ۰.۱۸ دلار تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:تعداد کاربران بازی کریپتویی همستر کامبت تلگرام به 150 میلیون نفر رسید

این صرافی چینی اعلام کرده که ۱۰ میلیون کوین همستر را می‌تواند معامله کند اما توجه داشته باشید که بازار پیش فروش همیشه با محدودیت هایی مواجه است و در واقع این قیمت گذاری در جهت کشف قیمت و حجم معاملات این توکن انجام شده است.

البته به دلیل اینکه این توکن فعلا در حالت پری مارکت قرار دارد معاملات آن به صورت پیشنهادی انجام می‌شود.تاکنون معاملاتی با حجم ۵ هزار همستر به قیمت ۶۹۰ تتر (هر همستر معادل ۰.۱۳۸) نیز در این صرافی انجام شده‌است.ولی باید این موضوع را در نظر داشته باشید که قیمت حال حاضر توکن همستر کامبت تلگرام قیمت اولیه است و به دلیل تعداد زیاد توکن های همستر و تقاضای بالای عرضه کنندگان،احتمالا هنگام عرضه با فشار فروش قیمت آن یک روند نزولی را تا اتمام فشار فروش طی کند.

در کانال تلگرامی این بازی اعلام شده که تنها راه دریافت این ایردراپ،اتصال به کیف پول تون است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی همستر کامبت تلگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر