coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تماس های ویدیویی واتساپ سه ویژگی بسیار مفید دارند

تماس های ویدیویی واتساپ تا الان هم تمام قابلیت‌های ضروری را داشتند؛ با این حال واتساپ قصد دارد ویژگی‌های بیشتری را در اختیار کاربرانش قرار دهد. بر همین اساس سه ویژگی : پشتیبانی از حداکثر 32 نفر در تماس‌های ویدیویی در مک و ویندوز، اشتراک‌گذاری صفحه با صدا و Speaker Spotlight را اضافه کرد تا مخاطبان خود را راضی نگه دارد.اولین قابلیت تماس های ویدیویی واتساپ یعنی پشتیبانی از حداکثر 32 نفر در تماس‌های ویدیویی در مک و ویندوز به شما اجازه می‌دهد تا 32 نفر را به تماس خود اضافه کنید.

تاکنون اگر در ویندوز تماس تصویری با دوستانتان برقرار می‌کردید حق اضافه کردن 16 نفر و با استفاده از مک تنها 8 نفر را می‌توانستید اضافه کنید. 32 نفر عدد شگفت‌انگیزی به نظر می‌رسد؛ بنابراین با قابلیت جدید واتساپ بدون نگرانی تماس‌های تصویری با دوستان خود برقرار کنید.

بیشتر بخوانید:ویژگی جدید واتساپ: تولید عکس پروفایل با هوش مصنوعی

قابلیت بعدی یعنی اشتراک‌گذاری صفحه با صدا است. تاکنون شما اگر قصد داشتید در تماس تصویری خود ویدئویی را با دوستتان به اشتراک بگذارید، یک فیلم بدون صدا به دست مخاطبتان می‌رسید؛ اما با قابلیت جدید ویدئوی اصلی با صدا به دست محاطبتان می‌رسد بنابراین می‌توانید با دوستان خود ویدیوها را تماشا کنید.

و اما قابلیت سوم تماس‌ های ویدیویی واتساپ بوده که اکنون در یک تماس ویدیویی، گوینده (فردی که صحبت می‌کند) را با نشان دادن فید ویدیویی او ابتدا در چرخ فلک فیدهای ویدیویی برجسته می‌کند و فید ویدیوی آن شخص را با یک طرح کلی سفید احاطه می‌کند.

متا اعلام کرد که این ویژگی‌ها را طی چند هفته آینده در اختیار عموم قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تماس های ویدیویی واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر