coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

 شیائومی دو مدیر ارشد را به دلیل فساد مالی از کار برکنار کرد

شرکت بزرگ تولیدکننده تلفن همراه، شیائومی، با برکناری دو مدیر ارشد بخش بین‌المللی خود، موضع قاطعانه‌ای علیه فساد مالی اتخاذ کرده است.منابع معتبر گزارش کردند که چن بینگشو، مدیرکل سابق منطقه آمریکای لاتین، به دلیل دریافت رشوه، قبول هدایای گران‌قیمت و تفریحات لوکس تامین‌شده توسط شرکای تجاری متهم شده است.


بیشتر بخوانید:


 شیائومی و مبارزه با فساد مالی مدیران شرکت

اُوِن، مدیرکل سابق اروپای غربی، متهم به جعل قراردادهای برون‌سپاری با مبالغ قابل توجهی است. هر دو مدیر اجرایی نقشی کلیدی در گسترش فعالیت‌های بین‌المللی شیائومی داشته‌اند.

شیائومی اقدامات قاطعانه‌ای انجام داده و علاوه بر برکناری چن بینگشو، از سهام اختیاری نیز محروم شده و گفته می‌شود که باید خسارات مالی وارده به شرکت را جبران کند. در مورد اُوِن، علاوه بر اخراج وی، شرکت نیز علیه او اقدامات قانونی انجام داده و به دنبال پیگیری اتهامات کیفری و خسارات مدنی است.

رویکرد “صفر تحمل” شرکت در برابر فساد پیامی واضح به کارکنان در سراسر جهان ارسال می‌کند. این امر به ویژه با توجه به شرایط فعلی که شیائومی در حال رقابت با سامسونگ و اپل برای تسلط بر بازار اروپا است و آمریکای لاتین نیز فرصت رشد قابل توجهی را ارائه می‌دهد، بسیار اهمیت دارد. از دست دادن مدیران منطقه‌ای کلیدی به دلیل سوء رفتار می‌توانست پیشرفت شیائومی را به شدت مختل کند.

بر اساس گزارش کانالیس، شیائومی در سه‌ماهه اول سال 2024، 5.3 میلیون واحد در آمریکای لاتین عرضه کرده و 15.3٪ از سهم بازار را به دست آورده است که این نشان‌دهنده رشد 45٪ سالانه برای این شرکت است. در بازار اروپا، شیائومی جایگاه سوم را با سهم بازار 16٪ در سه‌ماهه اول سال 2024 به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر