coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی HMD Skyline فاش شد؛ نوکیایی دیگر در راه است

@smashx_60 اطلاعات تازه‌ای درباره جزئیات قیمت و نرم‌افزارهای پشتیبانی شده در گوشی HMD Skyline منتشر شده است. این گوشی جدید از شرکت HMD Global طراحی شبیه به Nokia Lumia 920 دارد و انتظار می‌رود با سخت‌افزار قدرتمند عرضه شود.پیش‌تر شایعاتی مبنی بر اینکه HMD Skyline با چیپست Snapdragon 7s Gen 2، نمایشگر OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و سنسور دوربین اصلی Samsung ISOCELL HM2 عرضه خواهد شد، منتشر شده بود. این جزئیات همچنان بدون تغییر باقی مانده‌اند.


بیشتر بخوانید:


طراحی گوشی HMD Skyline به نوکیا لومیا 920 شبیه است

اطلاعات جدید بیشتر به برنامه‌های پشتیبانی نرم‌افزاری این گوشی می‌پردازد. طبق گزارش‌ها، HMD Global قصد دارد تا سه سال به‌روزرسانی‌های اندروید را برای HMD Skyline ارائه دهد. به این معنی که این گوشی در زمان عرضه اندروید 14 را اجرا می‌کند و اندروید 17 آخرین سیستم عاملی خواهد بود که دریافت خواهد کرد.

همچنین پچ‌های امنیتی که برای این مدل در نظر گرفته شده نیز همان سه سال است؛ برخلاف سایر برندها که بروزرسانی امنیتی را حتی پس از پشتیبانی از بروزرسانی رم‌افزاری ارائه می‌کنند، این برند این قصد را ندارد و پس از گذشت زمان مذکور بروزرسانی امنیتی ارائه نمی‌کند؛ مگر اینکه جزء کاربران تجاری باشید.

طبق اطلاعات لو رفته برای کاربران تجاری نسخه‌ای به نام “HMD Skyline Business Edition (BE)” در نظر گرفته شده که پنج سال پچ‌های امنیتی دریافت خواهد کرد. این پشتیبانی طولانی‌تر با قیمت بالاتری همراه خواهد بود، زیرا نسخه‌های تجاری معمولاً گران‌تر از مدل‌های استاندارد هستند.

Tipster مشخصات پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی HMD Skyline فاش کرد؛ نوکیایی دیگر در راه است

منبع مذکور همچنین جزئیات قیمتی هر دو نسخه را فاش کرده است. انتظار می‌رود HMD Skyline BE با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 520 یورو عرضه شود و تنها در رنگ مشکی موجود خواهد بود.

در مقابل، نسخه استاندارد در چهار رنگ و با دو گزینه رم 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد. گزینه حافظه داخلی همچنان 256 گیگابایت باقی می‌ماند. نسخه 8 گیگابایتی به قیمت 459 یورو و نسخه 12 گیگابایتی به قیمت 499 یورو عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که زمان عرضه HMD Skyline اواسط ماه ژوئیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر