coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اوپو رینو 12F با تراشه دایمنسیتی 6300 در بنچمارک ظاهر شد؛ عرضه نزدیک است

پیش از رونمایی مورد انتظار در 18 ژوئن، گوشی میان‌رده اوپو رینو 12F در پایگاه داده بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این لیست مشخصات اصلی که کاربران می‌توانند از این گوشی جدید انتظار داشته باشند را نشان می‌دهد.بر اساس لیست Geekbench، مدل OPPO Reno 12F 5G با شماره مدل CPH2637 شناخته می‌شود که با تاییدیه قبلی TDRA همخوانی دارد. این گوشی در آزمون‌های تک‌هسته‌ای بچمارک امتیاز 677 و چند هسته‌ای موفق به دریافت 1415 امتیاز شده؛ با توجه به امتیازات کسب شده و تراشه به کار رفته در این گوشی‌ می‌توان نتیجه گرفته که احتمالا این گوشی یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 باشد که بزودی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


گوشی میان‌رده اوپو رینو 12F در هند هم عرضه می‌شود

در زیر بدنه، OPPO Reno 12F 5G یک پردازنده مدیا تک دایمنسیتی 6300 خوابیده که پیکربندی  هشت هسته‌ای متشکل از دو هسته قدرتمند با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و شش هسته کارآمد با فرکانس 2.0 گیگاهرتز می‌شود. همچنین حضور پردازنده گرافیکی Mali-G57 برای پردازش‌های گرافیکی در این لیست تأیید شده است.

اطلاعات Geekbench همچنین وجود 8 گیگابایت رم برای OPPO Reno 12F 5G را تأیید می‌کند. احتمالاً این گوشی با سیستم‌عامل Android 14 به بازار عرضه خواهد شد.

پیش از لیست Geekbench، Reno 12F گواهینامه TUV Rheinland را دریافت کرده بود که نشان‌دهنده باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی SuperVOOC است.

گوشی میان‌رده اوپو رینو 12F در هند هم عرضه می‌شود

این گوشی همچنین در گواهینامه استاندارد هند (BIS) دیده شده است که نشان می‌دهد این دستگاه در بازار هند نیز عرضه خواهد شد.

با این حال، با توجه به استراتژی OPPO برای استفاده از نام‌های مختلف برای مدل‌های مشابه در مناطق مختلف، ممکن است Reno 12F 5G در بازار هند با نام جدیدی عرضه شود، مشابه Reno 11F 5G که به عنوان OPPO F25 Pro در هند عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر