coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی گوگل پیکسل 9 با تراشه تنسور G4 معرفی شد؛ عرضه نزدیک است

با نزدیک شدن زمان رونمایی از سری گوشی‌های گوگل پیکسل 9 ، افشاگر ها کار خود را آغاز کرده‌اند. این بار جدیدترین افشاگری بر عملکرد گوشی گوگل پیکسل 9 از طریق لیست بنچمارک تمرکز دارد.این دستگاه در Geekbench 6 با نام رسمی خود ظاهر شد. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی توسط تراشه جدید تنسور G4 قدرت می‌گیرد. همچنین مشخص شد گوگل پیکسل 9 توانست در آزمون‌های تک هسته‌ای 1653 امتیاز و در چند هسته‌ای 3313 امتیاز را کسب کند.


بیشتر بخوانید:


امتیاز گوشی گوگل پیکسل 9 در بنچمارک

این اعداد در مقایسه با رقبا مانند اسنپدراگون 8 نسل 3 پایین‌تر هستند و حتی افت نسبی را در مقایسه با عملکرد پیکسل 8 با تراشه تنسور G3 نشان می‌دهند. با این حال، باید توجه داشت که امتیازات بنچمارک می‌توانند به دلیل شرایط مختلف آزمایش یا عدم بهینه‌سازی مناسب متفاوت باشند، بنابراین این اعداد ممکن است نمایانگر عملکرد نهایی پیکسل 9 نباشند.

امتیاز گوشی گوگل پیکسل 9 در بنچمارک

نکته مثبت این افشاگری، تایید اطلاعات قبلی در مورد پیکربندی هسته‌های تنسور G4 است. Google Pixel 9 دارای یک هسته اصلی با سرعت 3.1 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت 1.95 گیگاهرتز است. لیست بنچمارک همچنین تایید می‌کند که این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم بوده که با شایعات مطابقت داشته و از GPU Mali-G715 مشابه پیکسل 8 استفاده می‌کند.

گوشی گوگل پیکسل 9 به همراه 9 پرو، ماه گذشته در AnTuTu نیز آزمایش شده‌اند. پیکسل 9 امتیاز 1,016,167، Pixel 9 Pro امتیاز 1,148,452 و مدل جدید این سری، Pixel 9 Pro XL با همان تراشه تنسور G4 امتیاز 1,176,410 را کسب کردند. تصاویر لو رفته از هر سه دستگاه نشان می‌دهند که طراحی دوربین مشابهی دارند. پیکسل 9 دارای دوربین دوگانه است، در حالی که 9 پرو و 9 پرو XL به دوربین سه‌گانه مجهز هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر