coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

برق 20 اداره دولتی در تهران قطع شد

با آغاز فصل گرما شرکت برق هشدار داد که خصوصا در این فصل ها در مصرف برق خود صرفه جویی کنید.این سازمان حتی برای کاربران کم مصرف جوایزی در نظر گرفته و تغییراتی را در ساعات کاری ادارات اعمال کرد.اکنون مشخص شد که برق 20 اداره دولتی که مصرف خود را کاهش نداده اند،قطع شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق تهران بزرگ امروز یکشنبه 27 خرداد ماه برق 20 اداره دولتی که به اخطار های شرکت برق توجه نکرده و مصرف خود را کاهش نداده اند،قطع کردند.

بیشتر بخوانید:واحدهای صنعتی هفته‌ای یک روز برق ندارند

همانطور که اعلام شده بود،نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق تهران بزرگ وظیفه دارد در راستای رسالت ملی خود با هدف حفظ پایداری شبکه و تامین آسایش هموطنان، بر اجرای دقیق مصوبه هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف برق توسط ادارات و دستگاه های اجرایی  به صورت جدی با استفاده از کنتورهای هوشمند و ۳۵۰ گروه ارزیاب میدانی بر مصرف برق ادارات دولتی نظارت داشته و اسامی سازمان های پرمصرف را به شرکت برق اطلاع دهد.

اکنون با بررسی های انجام شده بیش از 20 اداره پرمصرف شناسایی و برقشان قطع شده است.شرکت توانیر اعلام کرد که در صورت تکرار مجدد،اسامی این سازمان ها به شهروندان گزارش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دبدگاه شما درخصوص قطع برق 20 اداره دولتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر