coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

دو عیدی دولت برای عید قربان ؛ جزئیات بسته معیشتی عید قربان

عیدی دولت برای عید قربان شامل یک بسته معیشتی و یک عیدی ناب دیگر است که از سمت رهبری به برخی افراد تعیین شده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

امروز روز عید قربان 1403 است و دولت به مناسبت این عید فرخنده دو بسته معیشتی یکی از سمت گروه‌های جهادی و دیگری از سمت رهبری تدارک دیده است. هرساله با نزدیک شدن به اعیاد قربان تا غدیر، دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای این 8 روز فرخنده تدارک می‌بیند. امسال نیز برنامه‌ای تحت عنوان «پویش قربان تا غدیر» معرفی شده که به واسطه آن تمام مراکز بهزیستی، مؤسسات خیریه و غیره بسته‌های دریافتی از سمت مردم را بین نیازمندان تقسیم می‌کند.

علاوه بر این، یک بسته معیشتی جدید دیگری نیز شامل چندین ماده غذایی به ارزش 1 میلیون تومان تدارک دیده شده که به نیازمندان اهدا خواهد شد. از سمت دیگر رهبری با عفو یا تخفیف 2654 زندانی غیرعمد موافقت کرده است. جزئیات بسته‌های عیدی قربان تا غدیر را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

بیشتر بخوانید: بسته های ویژه عید قربان ایرانسل

جزئیات عیدی دولت برای عید قربان

فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان راه‌اندازی پویش قربان تا غدیر بیان کرد: «تمامی ادارات و مراکز بهزیستی و مؤسسات حیریه بهزیستی، آمادگی خود برای دریافت و توزیع نذورات و هدایای افراد خیر به نیازمندان را اعلام کرده‌ند.»

بسته معیشتی ویژه غید قربان

گروه جهادی خادمیان گلستان استان اصفهان نیز 110 بسته معیشتی مزین به نام شهدا را در بین محرومین این استان توزیع کرد. ارزش این بسته‌ها 1 میلیون تومان است که شامل چای، رب، روغن، ماکارونی و برنج می‌شود.

جزئیات عیدی دولت برای عید قربان

عیدی رهبری با عفو و تخفیف محکومان غیرعمد

رهبر انقلاب به مناسبت ایام قربان تا غدیر 2654 نفر از محمومین دادگاه عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی را عفو و یا در حکم آنان تخفیف اعلام کردند. گفتنی‌ست که محسنی اژه‌ای، رئیس دستگاه قضا پیشنهاد عفو یا تخفیف را به رهبر انقلاب داده است. این پیشنهاد در اجرای بند ۱۱ اصل ۸ ۱۱۰ قانون اساسی مورد قبول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بسته‌های عیدی ویژه عیدی قربان چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر