coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403 ؛ نحوه دریافت وام سهام عدالت

شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403 اعلام شد. این نوع وام بلاعوض است و افرادی که در لیست مشمولین سهام عدالت قرار دارند، امکان دریافت این وام را خواهند داشت.

حتماً تا حالا نام وام سهام عدالت را شنیده‌اید. این نوع وام که به مشمولین سهام عدالت تعلق دارد، مبلغ کمی دارد و باید در مدت زمان مشخصی پرداخت شود. البته اگر بخواهید سود وام سهام عدالت صفر باشد، نیاز است در زمان اعلام شده توسط بانک کل مبلغ را واریز کنید. اما اگر توانایی پرداخت آن را ندارید، سود وام 18 درصد شده و متقاضی باید چند برابر مبلغ اصلی را پرداخت کند.

این وام توسط چند بانک کشور پرداخت می‌شود. برای دریافت وام سهام عدالت نیازی نیست به بانک مراجعه کنید؛ بلکه روش دریافت آن توسط اپلیکیشن‌هایی که بانک عامل معرفی می‌کند انجام می‌شود. به عنوان مثال برای دریافت و ثبت نام وام سهام عدالت از طریق بانک ملی ، نیاز است که اپلیکیشن ایوا را نصب کرده و در بخش نشان الکترونیکی، امضای دیجیتال ترسیم کرده و احراز هویت شوید. پس از آن مبلغ وام سهام عدالت برای متقاضی واریز می‌شود.

البته این وام به صورت نقدی نیست؛ بلکه یک کارت اعتباری دیجیتال است که با بارکدهای معتبر برای خرید از فروشگاه‌های مختلف امکان استفاده دارد. در ادامه مطلب شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403 را توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: پرداخت وام اشتغال روستایی ویژه زوجین با نرخ سود 4 درصد [+ مبلغ]

شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403

وام سهام عدالت توسط شورای عالی بورس و بانک مرکزی ویژه سهامداران سهام عدالت تعیین شده است. مشمولین می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری تا 60 درصد ارزش سهام عدالت خود وام بگیرند.

برای دریافت این وام ابتدا نیاز است احراز هویت شوید. این کار هم به صورت آنلاین و هم حضوری به شعبه بانک انجام می‌پذیرد.

همانگونه که بالا گفتیم، اولین مرحله ورود به اپلیکشن ایوا و بخش نشان الکترونیکی است. پس از آن باید امضای دیجیتالی خود را ترسیم کرده و احراز هویت و امضا تأیید شود. ضامن وام سهام عدالت ، خود سهام عدالت است و بانک ملی پس از احراز هویت مبلغ 60 درصد از کل ارزش سهامتان را بابت وام پرداخت می‌کند.

از این کارت اعتباری می‌توانید در فروشگاه‌های رفاه، افق کوروش و وین مارکت استفاده کرده و کالای موردنیاز خود را خریداری کنید. ضمناً پرداخت به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403
شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403

برای دریافت وام سهام عدالت باید در بانک ملی حساب داشته و سود سهام عدالت شما در این بانک واریز شود. ضمناً شماره موبایل باید متعلق به فرد درخواست‌کننده که در بانک ملی حساب دارد باشد.

پس از تکمیل فرآیند ثبت اطلاعات در این سامانه، کارت اعتباری دیجیتالی ظرف مدت 2 تا 3 روز صادر می‌شود و پس از آن دارندگان کارت می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های نامبرده با اسکن بارکد فروشگاه و تعیین مبلغ با کارت اعتباری، خرید خود را انجام دهند.

زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی 1 ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. در صورت عدم بازگشت پول پس از گذشت یک ماه، بازپرداخت تسهیلات 3ساله در نظر گرفته می‌شود و کارمزد آن متفاوت است.

شما می‌توانید در چندین مرحله برای خرید کالای مورد نظر خود به فروشگاه‌های عامل مراجعه کنید. لازم به ذکر است که قسط‌بندی وام نیز به تعداد خرید شما بستگی دارد، اما مبلغ قسط ماهانه تجمیعی است.

ضمناً تسهیلات سهام عدالت به مدت 1 سال فعال است و اگر در این مدت خریدی انجام نداده، پس از آن دیگر امکان خرید وجود نخواهد داشت.

نکته: سهامدارانی که وام ۱۰میلیون تومانی دریافت می‌کنند ۳۶۲ هزار تومان و کسانی که وام ۵ میلیون تومانی می‌گیرند باید ۱۸۱ هزار تومان بابت قسط پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص نحوه دریافت وام سهام عدالت چیست؟ آیا شما این وام را دریافت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر