coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Motorola گوشی ارزان‌قیمت موتو E14 را معرفی کرد [+مشخصات فنی]

موتورولا به تازگی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سال خود را معرفی کرده است. گوشی ارزان‌قیمت موتو E14 و البته هوشمند جدید موتورولا که اخیراً در بریتانیا عرضه شده، با قیمت بسیار اقتصادی 70 پوند به فروش می‌رسد.موتو E14 در سه رنگ مختلف گرافیتی خاکستری، سبز پاستلی و بنفش پاستلی عرضه می‌شود و همه رنگ‌ها با همان قیمت اشاره شده در دسترس هستند. کاربران بریتانیایی می‌توانند این گوشی را از فروشگاه‌های مختلفی مانند آمازون، آرگوس، کریز، جان لوئیس، گیف‌گف، O2 و تسکو تهیه کنند.


بیشتر بخوانید:


معرفی مشخصات گوشی ارزان‌قیمت موتو E14

این گوشی هوشمند اقتصادی که با نسخه اندروید 14 گو ادیشن (Android 14 Go Edition) اجرا می‌شود، دارای مشخصات فنی مطابق با قیمت پایین خود است. با اینحال با توجه به امکاناتی که ارائه کرده بنظر می رسد بهترین گوشی های پایین رده 2024 باشد که سعی می‌کند جایی در میان انبوه بهترین گوشی های میان رده 2024 برای خود باز کند.

موتو E14 از پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc T606 به همراه 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء تا 1 ترابایت با استفاده از کارت microSD) بهره می‌برد.

اگر به دنبال گوشی ارزانی با دوربین خوب هستید، احتمالا از این مدل صرف‌نظر خواهید کرد، چراکه مجهز به سنسور اصلی با 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

Motorola گوشی ارزان‌قیمت موتو E14 را معرفی کرد [+مشخصات فنی]

اما نکات مثبت این گوشی شامل باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 15 واتی، صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و پوشش محافظ گوریلا گلس 3 می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های موتو E14 می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری صدا، پشتیبانی از دالبی اتموس، دو سیم‌کارت، بلوتوث 5.0 و مقاومت در برابر آب با درجه IP52 اشاره کرد. متأسفانه این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از NFC است و تنها با یک شارژر 10 واتی در جعبه عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر