coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوگل پیکسل 9 پرو XL با پردازنده تنسور G4 و 16 گیگابایت رم در گیک‌بنچ مشاهده شد

شرکت گوگل در ماه اکتبر امسال قصد دارد سری گوگل پیکسل 9 را عرضه کند که این بار شامل سه مدل خواهد بود: گوگل پیکسل 9، گوگل پیکسل 9 پرو و گوگل پیکسل 9 پرو XL. به تازگی، مدل پیکسل 9 پرو XL در دیتابیس Geekbench مشاهده شده است.براساس اطلاعات منتشر شده، گوگل پیکسل 9 پرو XL با 16 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد. این گوشی دارای پردازنده Tensor G4 خواهد بود که تأیید کننده شایعات قبلی است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گوگل پیکسل 9 پرو XL

لیست Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای بر روی مادربرد Komodo با گرافیک Mali G715 است. این پردازنده شامل یک هسته اصلی با سرعت 3.1 گیگاهرتز، سه هسته با عملکرد بالا با سرعت 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته با بازدهی بالا با سرعت 1.95 گیگاهرتز می‌شود.

این ترکیب نشان دهنده پردازنده Google Tensor 4 است که هنوز توسط گوگل به صورت رسمی معرفی نشده است.

تفاوت اصلی بین پردازنده Tensor G3 که در سری پیکسل 8 از جمله پیکسل 8a استفاده شده و پردازنده جدید Tensor G4 در تعداد هسته‌های آن است. (G3 به نه هسته و G4 دارای هست هسته است). علاوه بر این، Tensor G4 سرعت کلاک بالاتری نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

مشخصات فنی گوگل پیکسل 9 پرو XL

شایعات و پیش‌بینی‌ها در خصوص گوگل پیکسل 9 پرو XL

شایعه‌های قبلی بر وجود 16 گیگابایت رم و قابلیت هوش مصنوعی بر روی پیکسل 9 پرو XL دلالت داشتند که اطلاعات جدید با آن قبلی‌ها مطابقت دارد و آنها را تائید می‌کند.

با وجود اینکه نام “XL” برای این مدل استفاده شده، انتظار نمی‌رود که اندازه این گوشی بزرگتر از پرچمدار قبلی گوگل در سال 2023 باشد. احتمالاً اندازه‌ای مشابه با پیکسل 8 پرو خواهد داشت اما به دلیل فریم استیل ضد زنگ ممکن است کمی سنگین‌تر باشد. طراحی پیکسل 9 پرو XL قرار است ظاهری مکعبی‌تر با لبه‌ها و پشت صاف‌تر داشته باشند.

گوگل پیکسل 9 ایکس ال یکی از آن گوشی‌هایی است که برای کاربران این برند خوشایند خواهد بود، چراکه طبق وعده این شرکت قرار است در این گوشی از جدیدترین قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده کند و تجربه کاربری را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر