coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

لیست ده گوشی پرطرفدار هفته 24 میلادی منتشر شد؛ سامسونگ‌ها در صدر

لیست ده گوشی پرطرفدار هفته 24 منتشر شد. همانطور که انتظار می‌رفت بار دیگر گلکسی‌های میان‌رده و پرچمدار سامسونگ در صدر این جدول دیده می‌شوند.لیست ده گوشی پرطرفدار هفته 24 ، با بهترین گوشی های میان رده 2024 آغاز می‌شود. آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، گلکسی A55 رتبه اول این لیست را به خود اختصاص داده اما نکته جالب این است که رتبه دوم آن هم به یکی دیگر از بهترین گوشی های 2024 یعنی گلکسی اس 24 اولترا رسیده است.


بیشتر بخوانید:


معرفی ده گوشی پرطرفدار هفته 24

برای دومین هفته متوالی، ردمی نوت 13 پرو مدال برنز را از آن خود کرد؛ در حالی که گلکسی A15 در جایگاه بعدی قرار گرفته است. گوشی جدید اچ تی سی U24 Pro هم با اینکه به تازگی وارد بازار شده اما به لیست ده گوشی پرطرفدار هفته راه پیدا کرده و جایگاه پنجم یعنی بالاتر از ردمی نوت 13 که در رتبه ششم و حتی آیفون 15 پرومکس اپل در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

پس از آنها هم اینفنیکس GT 20 Pro در جایگاه هشتم قرار گرفته و در انتهای لیست هم نام دو گوشی شیائومی یعنی ردمی 13C و ردمی 13 به چشم می‌خورد.

این بدان معناست که پوکو F6 و گلکسی A35 از رقابت‌های این هفته جا مانده‌اند اما احتمالا به زودی به لیست ده گوشی پرطرفدار هفته باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره ده گوشی پرطرفدار هفته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر