coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تلفن ارزان قیمت ویوو Y58 5G با باتری بزرگ این هفته وارد بازار می‌شود

ویوو به تازگی یک گوشی ارزان‌ قیمت را در هند معرفی کرده است. ویوو Y58 5G که تاکنون برخی از مشخصات آن مشخص شده، اواخر این هفته با ظاهری آشنا روانه بازار می‌شود.ویوو به طورسمی تیزر جدیدی از گوشی هوشمند جدیدش که 25 ژوئن 2024 در هند رونمایی می‌شود، منتشر کرده است. ویوو Y58 5G با یک ماژول دوربین دایره‌ای در قاب پشتی دیده می‌شود و آنطور که مشخص است در دو رنگ سبز و آبی عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


مشخصات نسخه هندی تلفن ارزان قیمت ویوو Y58 5G

نسخه چینی این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 عرضه شد؛ اما اطلاعاتی که اخیرا فاش شده چیز دیگری می‌گوید. یکی از افشاگران با انتشار توئیتی مشخصات مدل هندی ویوو Y58 5G را فاش کرد.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که این دستگاه به جای اسنپدراگون 6 نسل 1 به اسنپدراگون 4 نسل 2 مجهز خواهد شد. این چیپست با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. ظاهراً می‌توانید از طریق افزایش رم مجازی آن را 8 گیگابایت دیگر افزایش دهید و از طریق اسلات کارت microSD، فضای ذخیره‌سازی را به 1 ترابایت برسانید.

انتظار می‌رود که صفحه نمایش ویوو Y58 5G از یک پنل LCD 6.72 اینچی با نرخ نو‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1024 نیت استفاده کند. دقیقا مشابه Y58 چینی، نوع هندی نیز از یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی بهره برده که از شارژ سریع سیمی 44 واتی پشتیبانی می‌کند.

در گوشی اقتصادی ویوو یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گرفته  که آن را به یکی از بهترین گوشی های میان رده 2024 تبدیل می‌کند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می‌توان به بلندگوهای دوگانه، مقاومت IP64 در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثرانگشت کناری و بدنه 7.99 میلی متری با وزن 199 گرم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ویوو یعنی ویوو Y58 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر