coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

درخواست کارت سوخت آنلاین برای نوشماره‌ها آغاز شد [+ لینک ثبت درخواست]

درخواست کارت سوخت آنلاین پس از زیرو روهای بسیار به نظر به مرحله درستی رسیده است. خبر رسیده که مالکان خودروهای نوشماره می‌توانند درخواست خود را اینترنتی ثبت کنند. این مهم مراحل دریافت کارت سوخت بدون مراجعه حضوری را ممکن می‌کند.

پیش‌تر قرار بود روند ثبت درخواست کارت سوخت آنلاین شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +10 نباشد. این مهم اما محقق نشد و دولت خلف وعده کرد. موضوع همانطور خاموش مانده بود تا اینکه امروز خبر رسید افرادی که خودرو جدید دریافت کرده و تاکنون پلاک فعال نداشته، می‌توانند درخواست صدور کارت سوخت را به صورت آنلاین انجام دهند. ضمناً هنوز خبری از عملیاتی شدن این مهم برای دیگر مالکین وسایل نقلیه فراهم نیست؛ همچنین صدور کارت سوخت المثنی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در ادامه با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: فروش اکتان درجایگاه های سوخت غیرقانونی است

درخواست کارت سوخت آنلاین ممکن شد

مالکان وسایل نقلیه نوشماره می‌توانند برای صدور کارت سوخت به سامانه www.fcs.niopdc.ir مراجعه کنند. این سامانه فعلاً فقط برای این افراد فعال است و مکان ثبت صدور برای دیگر مالکین فراهم نیست.

گفتنی‌ست که روند صدور آنلاین کارت سوخت ابتدا قرار بود از اول خرداد اجرایی شود اما حالا که نزدیک به 1 ماه از وعده دولت گذشته، هنوز مشخص نیست که چه زمانی بستر ثبت‌نام اینترنتی وجود خواهد داشت. همچنین امکان ثبت درخواست آنلاین صدور کارت سوخت المثنی هم هنوز وجود ندارد.

درخواست کارت سوخت آنلاین ممکن شد

به نقل از تسنیم؛  جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به امکان ثبت درخواست صدور کارت سوخت هوشمند به صورت الکترونیکی بیان کرد:

«بر اساس اطلاعاتی که ناجا در اختیار ما گذاشته، درحال حاضر فقط امکان ثبت آنلاین درخواست کارت سوخت برای خودروهای نوشماره وجود دارد و برای فراهم‌سازی امکان ثبت درخواست آنلاین کارت سوخت برای متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی، نیاز است اطلاعات تکمیلی توسط ناجا در اختیار ما قرار گیرد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد امکان ثبت درخواست آنلاین صدور کارت سوخت برای نوشماره‌ها چیست؟ به نظر شم چرا این امکان برای همه مالکین وجود ندارد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر