coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هشدار درخصوص بازی همستر کامبت ؛ معامله رمزارز وجه قانونی ندارد

چندی پیش بسیاری از مراجع قانونی در خصوص بازی همستر کامبت به کاربران هشدار دادند. اکنون معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری تهران مجددا با ارسال پیامکی به شهروندان یادآوری کرد که این بازی وجه قانونی ندارد.پس از لیست شدن و قیمت‌گذاری نات‌کوین به عنوان اولین بازی کریپتویی تلگرامی، این بار نوبت به بازی همستر کامبت این پلتفرم بود که فکرها را درگیر خود کند. این بازی که در زمان کوتاهی تعداد کاربرانش از مرز 150 میلیون نفر عبور کرده، در میان ایرانی‌ها هم طرفدار دارد. بطوریکه هرجا نگاه بیاندازیم یا در مورد آن صحبت می‌کنند یا در حال بازی کردن هستند.

تب تند بازی کریپتویی همستر کامبت آنقدر داغ است که این روزها کد مورس همستر کامبت، کارت‌‌ها و ترفندهای مختلفی که باعث افزایش سکه‌ها و بالا بردن مراحل آن می‌شود دست به دست می‌شود.


بیشتر بخوانید:


بازی همستر کامبت مورد حمایت قانون نیست

در متن پیامک ارسالی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری تهران آمده است که: «این پروژه یک بازی برای عرضه اولیه رمزارزها است. در این پیامک نوشته شده که معاملات رمزارزها مورد حمایت قانون نیست.»

چند روز پیش نیز این سازمان رسما اعلام کرد که دولت از رمزارزها حمایت نمی‌کند. برهمین اساس بهتر است در معاملات خود بیشتر دقت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هشدار معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری تهران در خصوص بازی همستر کامبت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر