coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A25 هم بدون گلکسی AI منتشر شد

گزارش‌هایی از سایت‌های معتبر منتشر شده که تائید می‌کنند به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A25 در دسترس کاربران ایالات متحده و کره‌ای قرار گرفته است؛ بر همین اساس انتظار می‌رود این گوشی اقتصادی و محبوب سری A سامسونگ نیز در نقاط دیگر جهان بزودی آن را دریافت کنند.
در ایالات متحده، به‌روزرسانی One UI 6.1 با نسخه نرم‌افزاری A256USQU3BXE5 منتشر شده و در کره نیز با نسخه A256NKSU2BXE5 شناسایی می‌شود. این به‌روزرسانی شامل وصله امنیتی ماه می نیز هست.


بیشتر بخوانید:


انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی Galaxy A25

به‌روزرسانی مذکور در آمریکا به صورت محدود در حال انتشار است و احتمالاً ابتدا در شبکه Xfinity در دسترس قرار بگیرد.

در این به‌روزرسانی قابلیت‌های زیادی ارتقا پیدا کرده‌اند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه کند؛ از جمله قابلیت‌های جذابی که ارتقا پیدا کرده می‌توان به انیمیشن‌های بهتر، ژست‌های ناوبری ساده‌تر (با این حال، ژست‌های ناوبری سامسونگ حذف شده‌اند)، ویجت‌های بیشتر برای صفحه قفل، ابزارهای بهبود یافته گالری، تنظیمات تقویم بازسازی شده، استیکرهای بیشتر، پس‌زمینه‌های اختصاصی برای یادآورها، چیدمان‌های سفارشی آلارم‌ها، بهبود قابلیت SmartThings Find، ویجت‌های آب و هوای کاربرپسندتر و موارد دیگر اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های برجسته One UI 6.1 مجموعه Galaxy AI است. با این حال، گوشی Galaxy A25 که می‌توانید مشخصات آن را در بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون مطالعه کنید، این ویژگی را دریافت نمی‌کند و در آینده نیز دریافت نخواهد کرد. مجموعه Galaxy AI برای پرچمدارانی همچون مدل‌های اخیر Fan Edition و بالاتر رزرو شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر