coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سامسونگ مراسم افتتاحیه پاریس 2024 را با گلکسی اس 24 اولترا پوشش می‌دهد

سامسونگ امسال برای پخش مراسم افتتاحیه پاریس 2024 در تابستان امسال با کمیته بین المللی المپیک (IOC) و خدمات پخش المپیک (OBS) همکاری جدیدی را آغاز کرده و قصد دارد از آخرین پرچمدارش یعنی گلکسی اس 24 اولترا برای این منظور استفاده کند.چندی پیش مشخص شد که سامسونگ یکی از حامیان اصلی این دوره از مسابقات خواهد بود. اگرچه این اولین حضور سامسونگ در این عرصه نیست اما این شرکت برنامه‌‌های پیش رو را گامی مهم در جهت معرفی محصولاتش در سه دهه حضورش در بازی‌های المپیک و پارالمپیک قلمداد کرده است.


بیشتر بخوانید:


200 هزار دستگاه گلکسی مراسم افتتاحیه پاریس 2024 را به صورت زنده پخش می‌کنند

آنطور که مشخص است برای اولین بار، مراسم افتتاحیه پاریس 2024 در خارج از یک استادیوم برگزار می شود. در این رویداد ورزشکاران روی سکوهای شناور در رود سن رژه می‌روند. بیش از 200 دستگاه از گلکسی اس 24 اولترا روی این قایق‌ها نصب می‌شوند تا رژه را از طریق شبکه 5G خصوصی به کاربران نمایش دهند.

این برنامه با همکاری ارنج (Orange)، که بیش از دوازده آنتن 5G را در امتداد رودخانه نصب می‌کند، انجام خواهد شد. همچنین قایق‌های رله نیز به عنوان آنتن‌ها در طول مراسم عمل حضور خواهند داشت تا مراسم را در زوایای مختلف پوشش دهند.

سامسونگ مراسم افتتاحیه پاریس 2024 را با گلکسی اس 24 اولترا پوشش می‌دهد

همین فناوری در مسابقات قایقرانی در مارسی، شهری مدیترانه ای در 650 کیلومتری جنوب پاریس به کار می‌رود تا به هواداران اجازه دهد ورزشکارهای المپیکی مورد علاقه خود را در مسیر با افتخار دنبال کنند.

این شرکت به طور سنتی جدیدترین گوشی هوشمند خود را در اختیار همه ورزشکاران شرکت‌کننده قرار می‌دهد. البته این اولین بار نیست که سامسونگ دست به این کارها می‌زند؛ از سال 1998 تا کنون بیش از 120000 گوشی را هدیه داده است.

بر همین اساس همه منتظرند تا ببینند سامسونگ کدام گوشی هوشمند خود را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد. سری سفارشی اس 24 اولترا و یا گوشی‌های تاشوی جدیدش که چند هفته دیگر رونمایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه گلوبال گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر