coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تغییرات جدید در بیمه تکمیلی بازنشستگان ؛ احتمال تغییر شرکت بیمه

شرکت بیمه ملت قرار است مسئولیت بیمه تکمیلی بازنشستگان را برعهده گیرد. اما یک سری تغییرات صورت گرفته که ممکن است شرکت بیمه تغییر کند.

1 هفته پیش بود که زمان حذف و اضافه بیمه تکمیلی افراد بازنشسته به همره لینک‌های ثبت‌نام اعلام شد. حال خبر رسیده که قرار است مناقصه پذیرش قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان دوباره برگزار شود. همین یک مورد ممکن است به تغییر در شرکت بیمه منجر شود.

پیش‌از اینکه اعلام شد که بیمه ملت عهده‌دار مسئولیت خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان شده در صورتی که بیمه آتیه‌سازان حافظ این مسئولیت را سالهای زیادی بر دوش گرفته بود. جزئیات بیشتر خبر را می‌توانید در ادامه نوشته دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: نرخ جدید بیمه دهک های 6 تا 9 اعلام شد؛ بیمه رایگان برای 5 دهک اول درآمدی

جزئیات جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان

بیمه تکمیلی بازنشستگان برای بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان تأمین اجتماعی برقرار است. در سال جاری مطابق با برگزاری مناقصه بیمه تکمیلی این افراد، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه شد و جایگزین آتیه‌سازان حافظ شد. اما حالا خبر رسیده که قراراست مناقصه دوبره برگزار شود و از این رو احتمال تغییر شرکت بیمه وجود دارد.

ضمناً اطلاع تکمیلی از رمان پذیرش اطلاعات درمانی برای برقراری بیمه تکمیلی به اطلاع بازنشستگان عزیز خواهد رسید.

جدول تعهدات بیمه تکمیلی ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته توسط صندوق بازنشستگی منتشر و در اندیشه معاصر ارائه شده است.

جزئیات جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص احتمال تغییر شرکت بیمه چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر