coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد [+ شرایط ثبت‌نام]

ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد. دریافت این وام شرایطی دارد که همه بازنشستگان باید دارا باشند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی شامل دو روش می‌شود. در یکی از این روش‌ها بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی می‌بایست حداقل 20 سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشند.

براساس این اطلاعیه، سهمیه‌ای مشخص برای این تسهیلات درنظر گرفته شده و افراد متقاضی وام بازنشستگی تأمین اجتماعی در شهرستان باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام بیش از ظرفیت مستلزم قرعه‌کشی است و طبعاً افراد زیادی نمی‌توانند آن را دریافت کنند. ضمناً ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان به صورت اینترنتی از درگاه این سازمان انچام می‌شود و اولویت با بازنشستگانی است که تاکنون وامی دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403 ؛ نحوه دریافت وام سهام عدالت

ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

سامانه تأمین اجتماعی از روز دوشنبه، 28 خردادماه برای ثبت‌نام وام بازنشستگان این سازمان باز شده است. مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی 30 میلیون تومان است و همه متقاضیان در تهران می‌توانند وام را دریافت کنند. اما اوضاع برای دیگر شهرستان‌های ایران متفاوت است؛ بطوریکه اگر ثبت‌نام بیش از ظرفیت انجام شود، نتیجه قرعه‌کشی برای دریافت وام اهمیت خواهد داشت.

این وام توسط بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود و متقاضیان سهمیه‌ای پس از تکمیل ظرفیت، در صورتی که در قرعه‌کشی برنده شوند، به این بانک معرفی می‌شوند. همچنین اگر متقاضی در این دور موفق به دریافت وام نشود، در دورهای بعدی می‌تواند دوباره ثبت‌نام کند.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در اطلاعیه‌ای مهم گفته است که متقاضیان این وم نیازی به مراجعه حضوری به هیچ مجموعه‌ای ندارند و ثبت‌نام به صورت آنلاین و غیرحضوری از طریق درگاه سازمان انجام می‌گیرد. همچین متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سؤال به صورت 24 ساعته می‌توانند با شماره 1420 تماس گرفته تا کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی پاسخگوی شما باشند.

ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

نکته مهم: کانون بازنشستگان تهران گفته است:

«پیش‌ثبت‌نام در سایت به‌معنای دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تأمین‌اجتماعی است و وظیفه کانون بازنشستگان صرفاً پیش‌ثبت‌نام است».

شرایط دریافت وام بازنشستگان

دریافت وام بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز مانند دیگر وام‌ها شرایطی دارد که نیاز است متقاضیان داشته باشند. شرایط وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

  1. مستمری دریافتی به میزان حداکثر 30 میلیون تومان
  2. حداقل 20 سال سابقه پرداخت بیمه
  3. تلفن همراه باید به نام فرد منقاضی باشد
  4. حساب متقاضی نباید مسدود باشد
  5. عدم بدهی معوق در شبکه بانکی کشور چه بابت وام و چه ضمانت
  6. عدم چک برگشتی
  7. عدم دریافت وام مشابه از 3 سال گذشته
  8. موجودی حداقل 100 هزار تومان در حساب متقاضی

ثبت نام وام 30 میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط دریافت وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر