coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

در میان سری گلکسی‌ اس 25 فقط دوربین گلکسی اس 25 اولترا ارتقا خواهد یافت

درحالی که تنها پنج ماه دیگر تا عرضه گوشی‌های رده بالای سامسونگ یعنی سری گلکسی‌ اس 25 باقی مانده، گزارش‌های مختلف اطلاعات بیشتری را از این دستگاه ارائه می‌دهند. GalaxyClub گزارش‌های جدیدی منتشر کرده که جزئیات دوربین سری گلکسی‌اس 25 را فاش می‌کنند. آنطور که مشخص است در میان این مجموعه فقط گلکسی اس25 به دوربین پیشرفته‌تری مجهز خواهد شد اما نسخه وانیلی و S25+ باید به همان سخت‌افزار نسخه‌های قبلی خود رضایت دهند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات دوربین سری گلکسی‌ اس 25

گزارش جدید ادعا می‌کند که گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس همان جزیره دوربین سه‌گانه را در قاب پشتی خود داشته و یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هم در صفحه جلویی دارند. این بدان معناست که S25 و S25+ برای چهارمین نسل متوالی با سخت‌افزار دوربین یکسانی ارائه خواهند شد.

از سوی دیگر، گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهبود یافته و دوربین‌های 50 مگاپیکسلی فوق عریض، 50 مگاپیکسلی 3x تله فوتو و 50 مگاپیکسلی 5x تله فوتو است. در این گزارش آمده که این عضو سری گلکسی‌اس 25 باتری قدرتمندتری هم دریافت می‌کند اما اطلاعات بیشتری در این باره ارائه نداده است.

به هرحال تا زمان عرضه هنوز زمان زیادی باقی مانده و ممکن است تا آن زمان همه چیز تغییر کند بنابراین برای آشنایی بیشتر با این مجموعه بهتر است صبورتر باشید.

بیشتر بخوانید: 

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر