coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی A24 همزمان با بچ امنیتی می 2024، بروزرسانی One UI 6.1 را هم دریافت می‌کند

سامسونگ عرضه به روزرسانی One UI 6.1 خود را بسیار آهسته شروع کرد اما در ادامه به سرعت خود افزود و به روزرسانی نرم افزاری‌اش را به سرعت برای دستگاه‌های واجد شرایط منتشر کرد. اکنون یک گوشی دیگر به لیست اضافه شده. گلکسی A24 عضو جدیدی که قرار است بروزرسانی نرم‌افزار جدید را به همراه وصله امنیتی می 2024 دریافت کند.وصله امنیتی جدید 45 مشکل امنیتی را در گلکسی A24 برطرف می‌کند. One UI 6.1 هم قابلیت‌های جدیدی برای سفارشی کردن رابط کاربری، ویرایش تصاویر، مدیریت سلامت، محافظت از باتری گوشی و داده‌های دستگاه، اشتراک‌گذاری محتوا با سایر گوشی‌های اندرویدی گلکسی و غیرسامسونگ، انجام چندین کار به طور همزمان مثل تایپ را بر عهده دارد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی A24 با به‌روزرسانی امنیتی می 2024 و One UI 6.1 را در آسیا و خاورمیانه دریافت می‌کند

سامسونگ اکنون مشغول ارائه این به روزرسانی برای نسخه بین المللی A24 است که در بسیاری از مناطق جهان، از جمله آسیا و خاورمیانه با شماره مدل SM-A245F عرضه می شود. سیستم عامل One UI 6.1 برای Galaxy A24 با شماره ساخت A245FXXU5CXE1 قابل شناسایی است.

شما می‌توانید به مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم افزار و کلیک بر روی گزینه دانلود و نصب آن را دریافت کنید. اما اگر پس از انجام این مراحل به روزرسانی جدید را مشاهده نکردید بهتر است چند روز صبر کنید تا سامسونگ آن را برای منطقه و یا دستگاه شما منتشر کند.

در ادامه می‌توانید ویژگی‌های بروزرسانی سیستم عامل One UI 6.1 را تماشا کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر