coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A53 5G به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را دریافت می‌کند

ماه گذشته، سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای گلکسی A53 5G منتشر کرد که One UI 6.1 را به این گوشی هوشمند اضافه می‌کند.به روزرسانی نرم‌افزار جدید بسیاری از قابلیت‌های جدید را به گلکسی A53 5G اضافه کرد اما این تمام ماجرا نیست. غول فناوری کره‌ای یک به روزرسانی امنیتی هم برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است. به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 که چند روزی از زمان عرضه آن می‌گذرد اکنون به این دستگاه 5G آمده تا 59 مشکل امنیتی را برطرف کند.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 برای گلکسی A53 5G

البته سامسونگ فعلا در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی هوشمندی است که عمدتاً در اروپا و با شماره مدل SM-A536B  به فروش می‌رسد. سیستم عامل جدید گوشی با نسخه A536BXXSAEXF1 ارائه می‌شود اما باید سریعا دست به کار شده و به‌زودی آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای سایر انواع گلکسی A53 5G که در مناطق دیگر به فروش می‌رساند، منتشر کند.

به هرحال مثل همیشه شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، بروزرسانی نرم افزار، انتخاب گزینه دانلود و نصب آن را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی A53 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر