coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی امنیتی ژوئن 2024 برای گلکسی S21 منتشر شد

سامسونگ عرضه به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را برای سری گلکسی S21 آغاز کرده است. این وصله امنیتی تاکنون در آسیا، اروپا و ایالات متحده عرضه شده اما توجه داشته باشید در ایالات متحده این به‌روزرسانی فقط برای دستگاه‌های گلکسی S21 قفل‌شده توسط اپراتور و قفل کارخانه‌ای در دسترس است.اندونزی، قزاقستان، مالزی، روسیه، تایلند، فیلیپین و ویتنام از جمله کشورهای آسیایی هستند که به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده‌اند. در اروپا نیز منطقه قفقاز این آپدیت امنیتی را دریافت کرده است. نکته اینکه نسخه سیستم‌عامل بروزرسانی در همه مناطق یکسان بوده و با شماره G99xBXXSBGXEC قابل شناسایی هستند.


بیشتر بخوانید:

گلکسی S21 به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را در آسیا و ایالات متحده دریافت می‌کند

در ایالات متحده، نسخه‌های قفل شده توسط اپراتور Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra با نسخه میان‌افزار G99xUSQSBGXF1 به‌روزرسانی می‌شوند. واحدهای قفل کارخانه‌ای همان گوشی‌ها به روز رسانی امنیتی جدید را با نسخه سیستم عامل G99xU1UESBGXF1 دریافت می‌کنند.

همانطور که می‌دانید به روزرسانی امنیتی ژوئن 2024، 59 باگ امنیتی موجود در اندروید و نرم افزار One UI سامسونگ را در این دستگاه‌ها برطرف کرده و وظیفه دیگری ندارد.

چگونه به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را روی گلکسی S21 خود نصب کنیم؟

اگر هرکدام از گوشی‌های سری گلکسی S21 را دارید و مناطق ذکر شده زندگی می‌کنید،کافیست به بخش تنظیمات مراجعه کرده به روزرسانی نرم افزار را زده و روی دانلود و نصب کلیک کنید.

گلکسی اس 21 در اوایل سال 2021 با اندروید 11 عرضه شد. دستگاه‌های این مجموعه آپدیت اندروید 12 را در اواخر سال 2021، به‌روزرسانی اندروید 13 را در اواخر سال 2022 و به‌روزرسانی اندروید 14 را در اواخر سال 2023 دریافت کردند. این سری جز معدود سری‌های گلکسی هستند که چند هفته پیش به‌روزرسانی One UI 6.1 را با چند ویژگی Galaxy AI دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی S21 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر