coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی‌ اس24 احتمالا بروزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت خواهد کرد

سامسونگ برای اولین بار دست به اقدام جدیدی زده است. One UI 6.1.1 تاکنون فقط برای گوشی‌ها و تبلت‌های تاشو عرضه می‌شد اما اکنون این شرکت آن را برای سری پرچمدار خود یعنی سری گلکسی‌ اس24 خود که تاشو نیست منتشر کرده است.

به تازگی Tarun Vats یک سیستم عامل جدید برای Galaxy S24 Ultra در سرور سامسونگ مشاهده کرده است. به گفته وی، این سیستم عامل که با شماره سریال  S928BXXU2AXF3 شناخته می شود، دارای رابط کاربری One UI 6.1.1 است. اگر این گزارش‌ها درست باشند ما شاهد یک اتفاق جدید هستیم. این اولین باری است که سامسونگ One UI X.X.1 را برای گوشی‌های هوشمند معمولی یا غیر تاشو عرضه می‌کند.


بیشتر بخوانید:

ویژگی های به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای سری گلکسی‌ اس24

اگر سامسونگ One UI 6.1.1 را برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی‌ اس24 منتشر کند، بنظر می‌تواند مسیرش را ادامه داده و این به روزرسانی نرم‌افزاری را به سایر گوشی‌های غیر تاشوی خود از جمله گلکسی اس 23 نیز برساند. اما از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد که این تولیدکننده قصد نداشته باشد آن را به گوشی‌های مقرون‌به صرفه و میان رده خود ارائه دهد.

به هر حال تا کنون، اطلاعات زیادی در مورد One UI 6.1.1 منتشر نشده اما با همین گزارش‌های محدود می‌توان یک گزینه اسکرول عمودی در کشوی برنامه، ویژگی‌های ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی روی صفحه با استفاده از S Pen و طراحی بهبود یافته رابط کاربری را مشاهده کرد. فقط به خاطر داشته باشید که احتمالا ویژگی‌های بیشتری هم در کار باشد که ما از آن خبر نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گلکسی‌اس24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر