coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی زد فولد 6 Slim پاییز امسال در چین عرضه می‌شود

IceUniverse گزارش جدیدی منتشر کرده که در آن نام و مشخصات گوشی هوشمند جدید سامسونگ آمده است. گلکسی زد فولد 6 Slim عضو جدید مجموعه زد فولد که قرار است ماه اکتبر وارد بازار شود.زد فولد 6 اولترا که پیش‌تر در شایعات مختلف معرفی شده بود در واقع همین گلکسی زد فولد 6 Slim است. حتی برخی شایعات دیگر ادعا کرده‌اند که که Z Fold6 Slim به عنوان سامسونگ W25 راهی چین خواهد شد.

البته حواستان باشد که گلکسی زد فولد 6 Slim را با گوشی مقرون به صرفه جدید تولید اخیر سامسونگ یعنی گلکسی زد Fold 6 FE اشتباه نگیرید. این محصول جدید حتی با زد فولد 6 که قرار است ماه آینده در رویداد Unpacked سامسونگ رونمایی شود هم فرق می‌کند.


بیشتر بخوانید:

گلکسی زد فولد 6 Slim باریک‌ترین عضو مجموعه

گزارش‌ها حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 6 اسلیم سبک‌تر و باریک‌تر از Z Fold6 معمولی است و با صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به قطر 7.6 اینچی فعلی در چهار نسل قبلی Z Folds عرضه خواهد شد. این دستگاه با چیپست اگزینوس مجهز شده و به دلیل حذف لایه دیجیتالیزر روی صفحه نمایش اصلی، از قلم S پشتیبانی نمی‌کند.

به هر حال این اولین باری نیست که نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم را در گزارشی می‌بینیم چرا که ماه می هم شایعاتی از این دستگاه منتشر شد که ادعا می‌کردند این گوشی تاشو نازک و سبک در کنار سری S25 در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی زد فولد 6 Slim چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر