coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

احتمال افزایش قیمت چه ارز‌هایی وجود دارد؟ معرفی 7 ارز با پتانسیل رشد بالا در بازار ارز دیجیتال

نوسانات بازار، افزایش و یا کاهش قیمت ارزهای دیجیتال از دغدغه‌های مهم کاربران فعال دربازارهای کریپتویی است. روزانه ده‌ها و یا حتی صدها ارز دیجیتال دچار نوسانات قیمت می‌شوند که این نوسانات پیامدهای مختلفی برای کاربران دارد. اینجاست که اهمیت پیش‌بینی قیمت‌ها مشخص می‌شود.

پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال کار آسانی نیست و نمی‌توان بصورت قطعی آینده این بازار و ارزهای دیجیتال موجود در آن را مشخص کرد. با این حال، روش‌های مختلفی برای حدس زدن بازه قیمت و آینده ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار گرفته است. استفاده از تحلیل‌های متنوعی مانند تحلیل قیمت بیت‌ کوین و تحلیل قیمت اتریوم چند نمونه این تحلیل‌ها هستند که بیشتر برای ارزهای دیجیتال معروف و باارزش توسط متخصصان بازار کریپتویی ارائه می‌شوند.

راهنمای خرید تکراتو

در این مقاله، به بررسی ۷ مورد از ارزهایی با پتانسیل رشد بالا و معرفی آن‌ها می‌پردازیم. اگر برای شما سوال است که احتمال افزایش قیمت چه ارزهایی وجود دارد، این مقاله برای شما است.

آیا بازار ارزهای دیجیتال آماده یک رشد انفجاری دیگر است؟

بازار ارزهای دیجیتال فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. از زمان معرفی بین عموم مردم، مواردی مانند ناشناس بودن سازنده اولیه آن و نیز نحوه کار آن و تفاوت‌ها با سیستم رایج بانکی، باعث ایجاد شک و شبه‌هایی برای فراگیر شدن و استفاده از آن بین مردم شده بود. با گذر زمان و رشد بیشتر و بیشتر این بازار، کاربران بیشتری نیز به این بازار اعتماد کرده و در نتیجه افزایش محبوبیت، روزانه میلیاردها دلار در این بازار مبادله می‌شود.

چرخه‌های بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که بیت کوین و بازار کریپتو در وضعیتی قرار دارد که آماده رسیدن به اهداف قیمتی بالاتر است. این رشد بعد از راه‌اندازی صندوق‌های ETF اتریوم و بیت کوین نزدیک‌تر هم شده است. اگر کمی به جامعه و مردم اطراف خود دقت کنید، مشخصا می‌بینید که این بازار هر روز درحال فراگیرتر شدن و جذب سرمایه بیشتر است که به رشد آن منجر می‌شود. طبق موارد گفته شده و پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال توسط کارشناسان تجزیه و تحیلی می‌توان گفت بازار ارزهای دیجیتال آماده رشد انفجاری جدیدی است.

چیزی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شما برای کسب سود از این رشد، نیاز به همراه شدن با این انفجار دارید. یکی از روش های همراهی با این رشد، این است که بدانید احتمال افزایش قیمت چه ارزهایی وجود دارد.

بهترین افزایش قیمت چه ارزهایی وجود دارد؟ معرفی 7 ارز با پتانسیل رشد بالا در بازار ارز دیجیتال

معرفی 7 ارز با پتانسیل رشد انفجاری

ارزهای بسیاری در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارند، اما شناسایی و انتخاب ارزهایی با پتانسیل رشد بالا کمی گمراه کننده است. برای آشنایی بیشتر با این ارزهای پتانسیل‌دار و همراهی با روند رشد بازار ارزهای دیجیتال، ۷ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا را به شما معرفی می‌کنیم.

بیت‌کوین: پادشاه ارزهای دیجیتال

پادشاه و بی‌شک بزرگترین ارز دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال، در ژانویه ۲۰۰۹ به عنوان اولین ارز دیجیتال توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو عرضه شد. طی عمر ۱۵ ساله خود، بیت‌کوین همواره درحال رشد بوده و کماکان نیز باارزش‌ترین ارز دیجیتال بازار است. پتانسیل رشد بیت‌کوین به علت بنیان و پشتوانه استوار آن هنوز نیز درحال افزایش است و روز به روز بیشتر می‌شود.

شاید قیمت بالای بیت‌کوین کمی شما را گمراه کند و یا حتی باعث شود سراغ آن نروید، اما این ارز دیجیتال پتانسیل بسیار بالایی برای رشد حتی بیشتر دارد. همچنین می‌توانید از ارزهایی که با بیت‌کوین گره خورده و بر اساس آن رشد می‌کنند مانند ریپل استفاده کنید. چنین ارزهایی را می‌توانید به راحتی از صرافی‌هایی مانند ایرانیکارت با حداقل کارمزد و سرعت بالا خریداری و مبادله کنید.

اتریوم: ستون فقرات دیفای و قراردادهای هوشمند

تکنولوژی و فناوری‌های متفاوت اتریوم با سایر ارزها مانند بیت‌کوین، آن را به گزینه‌ای نوآورانه تبدیل کرده است. این ارز که پس از بیت‌کوین دومین ارز باارزش در بازار ارزهای دیجیتال است، بلاکچینی غیرمتمرکز و متن‌ باز است که از قابلیت قرارداد هوشمند پشتیبانی می‌کند. اتر (ETH) رمزارز بومی این بلاکچین است.

پتانسیل رشد اتریوم نیز درست مانند رقیب اصلی خود یعنی بیت‌کوین درحال افزایش است و پشتوانه قدرتمند و محبوبیت بالای آن، باعث رشد هرچه بیشتر آن می‌شود، البته نباید تأثیر دیفای در قیمت این ارز را نیز فراموش کرد. برخلاف بیت کوین یا ریپل، اتریوم تنها ارز نیست؛ بلکه پلتفرمی نرم‌افزاری و منبع باز برای اپلیکیشن‌های بلاک چین است. اتریوم کارکرد دیفای را تسهیل می‌بخشد؛ به‌همین‌دلیل، هر اندازه که دیفای رشد کند، اتریوم نیز رشد خواهد کرد. تایید ETF اتریوم نیز به این رشد کمک کرده است.

سولانا: سرعت و مقیاس‌پذیری بی‌نظیر

سولانا به عنوان یک اکوسیستم بلاکچین کارآمد، سریع، امن، مقاوم در برابر سانسور با هزینه کم در سال ۲۰۲۰ معرفی و راه‌اندازی شد. سولانا یکی از اولین پلتفرم‌هایی است که از ترکیب مکانیسم اجماع اثبات سهام و اثبات تاریخچه استفاده می‌کند. همین تفاوت در کارکرد و سیستم آن، بسیاری از افراد را نسبت به آینده ارز سولانا خوشبین می‌کند. همچنین کارمزد شبکه سولانا نیز فوق‌العاده پایین است که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند.

بازار سولانا، توسعه‌های انجام شده در صرافی‌های غیرمتمرکز، بازار توکن‌های غیرمثلثی سولانا، بازی‌های آنلاین و موارد دیگر، نوید افزایش قیمت بالای آن را برای سال‌های آینده می‌دهند. پتانسیل رشد این ارز دیجیتال نیز بسیار بالاست و می‌تواند به یکی از ارزهای پیشتاز در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

نات‌کوین: ارز نوظهور با امکانات منحصر به فرد

حتما تا به حال اسم نات‌کوین به گوشتان خورده است؛ پروژه‌ای که روز اول به عنوان میم‌کوینی ساده و بدون هدف جدی معرفی شد، اما با افزایش کاربران فعال آن و لیست شدن در بازار ارزهای دیجیتال، ناگهان تبدیل به غولی نوظهور در بازار ارزهای دیجیتال شد.

نات‌کوین که بر پایه شبکه تون معرفی شد، در چندین روز ابتدایی لیست شدن در بازار چنان بین کاربران محبوب شد که در لیست معاملات روزانه از بیت‌کوین نیز پیشی گرفت و رتبه اول جابجایی بازار قرار گرفت. ماین آسان آن و قیمت پایین ولی در عین حال حفظ ارزش خود به عنوان یک میم‌کوین از ویژگی‌های این ارز دیجیتال است.

پتانسیل رشد این ارز در ابتدا بسیار کم فرض می‌شد و خیلی‌ها باور داشتند که این ارز حتی در هیچ صرافی بازار معاملاتی نخواهد داشت. حال که در محبوبیت و معاملات بسیار زیاد این ارز دیجیتال هستیم، می‌توان به راحتی فهمید که نات‌کوین پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد و امکان افزایش قیمت در هر آن را دارد.

تون‌کوین: پیشتاز در ارتباطات امن و خصوصی

حالا که به نات‌کوین اشاره کردیم، خالی از لطف نیست که به اولین و باارزش‌ترین ارز تلگرامی یعنی تون‌کوین نیز اشاره کنیم. مقیاس پذیری بالا، غیر متمرکز بودن، استفاده از PoS، معماری چند بلاک‌چینی و قابلیت یکپارچه‌سازی از دلایل محبوبیت این ارز بین کاربران است.

با توجه به قدرت بالای تلگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی و فعالیت تون‌کوین مبتنی بر این شبکه، می‌توان انتظار داشت که تون‌کوین بسیار بیشتر رشد کند و مورد استفاده قرار بگیرد. مقیاس پذیری بالای آن و نیز بررسی نمودارها و پیش‌بینی‌ها در مورد تون‌کوین، به وضوح نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد.

پپه: ارز دیجیتال با جذابیت‌های خاص

بازار میم‌کوین‌ها بین کاربران در بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ است. ارز پپه در آپریل ۲۰۲۳ بر اساس میم محبوب اینترنتی پپه معرفی شد و بر پایه بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شد. تیم توسعه‌دهنده پپه ابتدا به شوخی اعلام می‌کرد که هیچ طرح و برنامه‌ای برای آینده این ارز ندارد، اما با گذشت زمان، یک نقشه راه (Road Map) ۳ مرحله‌ای برای پپه معرفی شد که آینده آن را برنامه‌ریزی می‌کرد.

سیستم کار پپه بر اساس عرضه و تقاضا دنبال می‌شود، پس قطعا حضور کاربران برای مبادله این ارز عامل مستقیم تغییر قیمت آن است. محبوبیت و شهرت میم پپه بین کاربران اینترنتی باعث شده تا مقادیر و حجم مبادله آن بسیار زیاد باشد و در نتیجه باعث افزایش پتانسیل رشد آن شود.

پالیگان: راهکار لایه دوم برای اتریوم

مقیاس پذیری اتریوم به دلیل ازدحام کاربران کم کم این شبکه را دچار مشکل کرده بود. ارز دیجیتال «پالیگان (Polygon) یا همان شبکه متیک (MATIC Network) سابق نیز به همین منظور طراحی و توسعه پیدا کرد. پالیگان یک پروتکل روی شبکه اتریوم است که قصد دارد ضمن حل مشکل مقیاس‌پذیری، امکان ارتباط شبکه‌های مختلف روی این بلاکچین بصورت سریع و بدون مشکل را برقرار کند.

توکن ماتیک با نماد MATIC ارز دیجیتال بومی شبکه‌ پالیگان و یک توکن اتریومی یا ERC-20 محسوب می‌شود. از MATIC برای خدمات پرداخت و راهی برای ارتباط کاربران با قسمت‌های مختلف شبکه استفاده می‌شود. همچنین این توکن در رأی‌گیری‌ها و استیکینگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین موارد باعث پتانسیل رشد بسیار بالای آن شده و متخصصان بازار آینده روشنی را برای آن پیش‌بینی کنند.

نتیجه‌گیری

همان‌طور که اشاره شد، اهمیت پیش‌بینی و اطلاع از پتانسیل یک ارز برای افزایش قیمت در آینده بسیار بالاست. در این مقاله نگاهی گذرا به این موضوع انداخته و ۷ ارز محبوب و دارای پتانسیل رشد بسیار بالا را به شما معرفی کرده و درباره آنها توضیحاتی ارائه کردیم.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر