coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ از مجموعه لوازم جانبی بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 رونمایی کرد

سامسونگ که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین حامیان بازی‌های المپیک شناخته می‌شود برای بازی‌های پیش رو برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است. پس از حمایت از ورزشکاران و نصب محصولات خود برای پخش افتتاحیه این بار غول فناوری کره‌ای از مجموعه لوازم جانبی بازی های المپیک خود رونمایی کرده است.سامسونگ ارائه لوازم جانبی بازی‌های المپیک خود را از فرانسه، میزبان بازی‌های تابستانی امسال آغاز کرده. این محصولات شامل پاوربانک ها، قاب‌ها و بندهای مختلف می‌شوند.

یکی از لوازم جانبی بازی‌های المپیک اصلی سامسونگ یعنی قاب‌ها برای بیش از 50 مدل تلفن از جمله گلکسی زد فلیپ 5، مجموعه گلکسی اس 24، گلکسی اس 23 FE، گلکسی A55 5G، گلکسی A35 5G، گلکسی A25 5G، گلکسی A15 4G و 5G و گلکسی A05s در دسترس هستند.


بیشتر بخوانید:


مجموعه لوازم جانبی بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024

سامسونگ کیس‌های خود را با برداشتی خلاقانه از لوگوی بازی‌های پاریس 2024 تزئین کرده است. لوازم جانبی دیگری نیز وجود دارند. به عنوان مثال، یک کیسه ضد آب وجود دارد که گوشی شما را از باران، گرد و غبار و موارد دیگر در امان نگه می‌دارد.

همچنین ممکن است یک بند را بخواهید که بتواند به کیسه یا کیف‌ها وصل شود و از آنجایی که ممکن است تمام روز بیرون از خانه باشید و دائماً عکس و فیلم بگیرید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، ممکن است برای شارژ باتری خود یک پاوربانک بخواهید.

 

می‌توانید مجموعه لوازم جانبی بازی های المپیک را در صفحه سامسونگ فرانسه مشاهده کنید. آنطور که مشخص است تمامی محصولات فعلا در فرانسه موجود هستند اما انتظار می‌رود با نزدیک تر شدن به مراسم افتتاحیه این محصولات در سرتاسر جهان عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مجموعه لوازم جانبی بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر