coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت جستجوی صوتی به سرویس Circle to Search گوگل اضافه می‌شود

گوگل در حال بهبود سرویس Circle to Search است و قابلیت جستجوی صوتی به زودی به این سرویس افزوده می‌شود. این ویژگی جدید باعث می‌شود جستجوهای کاربران با استفاده از ورودی‌های صوتی بهبود یابد.علاوه بر سرویس Circle to Search ، دستیار گوگل (Assistant) و جمینی (Gemini) نیز قابلیت‌های مشابهی مانند شناسایی آهنگ‌ها و ترجمه زبان‌ها را ارائه می‌دهند، که این امر خدمات گوگل را بیش از پیش متنوع می‌کند.


بیشتر بخوانید:


سرویس Circle to Search اکنون بر روی همه دستگاه‌های غیر سامسونگ هم قابل استفاده است

در نسخه بتای جدید Circle to Search، دکمه جدید جستجوی صوتی اضافه شده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از صدا جستجوهای خود را انجام دهند. این سرویس‌ها به عنوان مکمل‌هایی برای جستجو طراحی شده‌اند که تجربه کاربران را بر روی بهترین دستگاه‌های اندروید بهبود می‌بخشند.

این قابلیت جدید چند ماه پیش همزمان با معرفی سری سامسونگ گلکسی S24 که یکی از بهترین گوشی های 2024 است معرفی شد و در ابتدا فقط برای دستگاه‌های سامسونگ در دسترس بود، اما اکنون برای سایر دستگاه‌ها نیز قابل استفاده است.

قابلیت جستجوی تصاویر در سرویس Circle to Search

در حال حاضر، قابلیت Circle to Search امکان جستجو بر اساس تصاویر روی صفحه را فراهم می‌کند، اما یک پژوهشگر اپلیکیشن موفق به فعال‌سازی دکمه جستجوی صوتی نیز شده است. این قابلیت می‌تواند برای توصیف آهنگی که نام آن را به خاطر نمی‌آورید یا درخواست ترجمه سریع یک زبان خارجی مفید باشد.

در حالی که Circle to Search بیشتر شبیه به لنز (Lens) یا جستجوی معکوس تصویر در مرورگر است، این سرویس به زودی می‌تواند ورودی‌های چندگانه مانند جمینی را نیز بپذیرد و دستورهای صوتی را اجرا کند. پژوهشگر معروف اپلیکیشن، @AssembleDebug در توییتر (که اکنون X نامیده می‌شود) اسکرین‌شاتی از دکمه ورودی صوتی جدید در نسخه بتای 15.24.28.29 این اپلیکیشن به اشتراک گذاشته است.

قابلیت جستجوی تصاویر در سرویس Circle to Search

جزئیات دقیق قابلیت‌های این دکمه هنوز مشخص نیست، اما این پژوهشگر موفق به فعال‌سازی اجزای رابط کاربری مربوط به این دکمه شده است. هرچند که همچنان مشخص نیست این دکمه هنگام فشار دادن چه عملکردی خواهد داشت. احتمالاً این دکمه ورودی‌های چندگانه را فعال می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد جستجوهای خود را با استفاده از صدا بهبود بخشند، مشابه قابلیتی که برای لنز مشاهده شده است.

با سرویس Circle to Search امکان جستجوی آهنگ‌ها راحت‌تر می‌شود

همچنین ممکن است این دکمه به جستجوی صوتی مانند دستیار گوگل کمک کند تا بتوانید آهنگ‌های در حال پخش در اطراف خود را پیدا کنید یا یک جستجوی صوتی ساده انجام دهید، با همه مزایای Circle to Search. با وجود قابلیت‌های متعدد گوگل، اضافه شدن ویژگی‌های مشابه دستیار گوگل یا جمینی به Circle to Search تعجب‌آور نیست.

بیشتر بخوانید: 

منبع: androidpolice

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر