coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

همستر کمبات کی لیست میشه؟ تاریخ لیست شدن همستر

لیست شدن همستر کمبات می‌تواند برای تمام کسانی که وقت و انرژی خود را صرف بدست آوردن این توکن پرهیاهو کرده‌اند تنها یک معنی داشته باشد؛ بالاخره تمام تلاش‌ها جواب داده و نوبت به برداشت محصول رسیده است! لیست شدن همستر کمبات به معنای ارائه رسمی این ارز دیجیتال در صرافی‌های غیرمتمرکز و متمرکز به عنوان بخشی از بازار کریپتوکارنسی است که اجازه معامله آن را به دارندگان همستر می‌دهد. همچنین این کاربران می‌توانند همسترهای خود را فروخته و به پول نقد تبدیل کنند. اما آیا زمان لیست شدن همستر مشخص است؟ همستر کمبات کی لیست می‌شود؟

زمان لیست شدن همستر؛ چه زمانی انتظارها به پایان می‌رسد؟

پس از موفقیت چشم‌گیر نات کوین به عنوان سردمدار بازی‌های ضربه‌ای (Tap-to-Earn)، همستر کمبات به امید بدست آوردن حداقل نیمی از این موفقیت، پا به عرصه کریپتوکارنسی گذاشت. اما طولی نکشید که این پروژه هیجان‌انگیز، موفقیتی فراتر از نات کوین بدست آورد و در کمترین زمان ممکن به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر رسید! همین امر انگیزه‌ای مضاعف برای توسعه‌دهندگان این بازی کریپتویی شد و در نهایت این تیم خلاق، ایده‌های نوینی را به بازی برای هیجان‌انگیزتر کردن آن اضافه کردند.

در ابتدا افراد فقط با ضربه زدن به صفحه موبایل خود، همستر بدست می‌آوردند. اما رفته رفته امکاناتی که برای بدست آوردن کوین همستر وجود داشت، بیشتر و بیشتر شد و رقابت مضاعف‌تری برای کاربران در این بازی به‌وجود آمد. از تسک‌های روزانه گرفته تا خرید کارت‌های بازی و کد مورس، همه و همه ایده‌های نوین تیم همستر کمبات بود که امیدها را برای ارزشمندتر شدن این کوین بیشتر کرد.

حال که کاربران همستر کمبات می‌دانند چطور باید این ارز دیجیتال جنجالی را در بازی بدست آورند، تنها چیزی که باعث شده آن‌ها به ضربه زدن به صفحه، خرید کارت‌های بازی و وارد کردن کد مورس ادامه دهند، امید آن‌ها به لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز است. اما تاریخ لیست شدن همستر کی است؟

همستر کمبات کی لیست میشه؟ تاریخ لیست شدن همستر

تاریخ لیست شدن همستر؛ همستر در کوکوین لیست شده

در حال حاضر پس از کش‌و‌قوص‌های فراوان، ارز دیجیتال همستر کامبت بالاخره لیست شد؛ اما نه در بازار اصلی، بلکه در بازار پیش از عرضه! سوالی که برای بسیاری از کاربران دنیای کریپتوکارنسی پیش آمده این است که بازار پیش از عرضه چیست و اصلا چه فایده‌ای دارد؟ صرافی ارز دیجیتال کوکوین در روز ۲۱ خرداد طی یک اعلامیه رسمی، اعلام کرد که ارز دیجیتال همستر کمبات با نماد «HMSTR» در بازار پیش از عرضه لیست شده است.

بازار پیش از عرضه فضایی است که کاربران و فعالان حوزه کریپتوکارنسی می‌توانند در آن به خرید و فروش همستر کمبات در شرایطی محدود بپردازند. این فرایند به تعیین قیمت و ارزشگذاری درست یک ارز دیجیتال پیش از عرضه کمک شایانی خواهد کرد. همچنین توسعه‌دهندگان همستر کمبات نیز می‌توانند از این فرصت برای برآورد نیازهای آینده پروژه خود به خوبی استفاده کنند. البته به خاطر داشته باشید که زمان تسویه حساب (انجام کامل معامله و واریز به حساب خریدار) همچنان اعلام نشده و طی اطلاعیه‌های بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

همستر کمبات کی لیست میشه؟ تاریخ لیست شدن همستر

زمان لیست شدن همستر کمبات در نقشه راه

پس از آنکه همستر کمبات در صرافی کوکوین داخل بازار پیش از عرضه لیست شد، جنب‌وجوش کاربران همستر برای بدست آوردن امتیاز بیشتر جهت داشتن شانس بالاتر در ایردراپ این پروژه، افزایش یافت. حال که امیدها برای بدست آوردن همستر کمبات زنده‌تر از قبل است، می‌توان با نگاهی کوتاه به نقشه راه تیم توسعه‌دهنده آن که در بازی ارائه داده شده است، تاریخ لیست شدن همستر کمبات را (نه به‌طور قطعی) دانست.

طی این نقشه راه، در جولای ۲۰۲۴، یعنی تیرماه ۱۴۰۳، ارز دیجیتال همستر کمبات در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر لیست خواهد شد. این بدان معناست که پس از تعیین قیمت در بازار اولیه، کاربران و دارندگان همستر کمبات می‌توانند همسترهای خود را در این صرافی‌ها معامله کنند و به سود برسند. در یک اطلاعیه دیگر نیز، تاریخ دقیقی داده شده که زمانی بین ۲۵ تا ۲۷ جولای را یعنی ۴ تا ۶ مرداد را تاریخ ایردراپ و لیست شدن همستر مشخص کرده است. اما همچنان باید منتظر ماند و تا روز مقرر، به انجام فرایندهایی که به بیشتر شدن شانس شرکت در این ایردراپ کمک می‌کنند، پرداخت.

جمع‌بندی

با توجه به اینکه بسیاری از افراد پروژه‌هایی مثل همستر کمبات را کلاهبرداری می‌خوانند، اما به فعالان حوزه کریپتو ثابت شده که همیشه از ناشناخته‌ترین‌ها، بهترین نتایج حاصل خواهد شد. تیم توسعه همستر کمبات در نظر دارد تا در آینده با بزرگترین بازیگران دنیای کریپتو همکاری کند و اکوسیستم خود را گسترش دهد و این امر، امیدها را به ارزشمندتر شدن این ارز دیجیتال بیشتر می‌کند. حال که همستر کمبات در بازار پیش از عرضه طبق نقشه راه ارائه شده، لیست شده است، می‌توان به استناد به همان نقشه راه، زمان لیست شدن همستر کمبات را جولای ۲۰۲۴ دانست.

منبع: رمزینکس

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر