coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری گلکسی S24 سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 را در هند دریافت می‌کند

هفته گذشته به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 برای سری گلکسی S24 سامسونگ در بازارهای اروپا، کره جنوبی و آمریکا منتشر شد. اکنون نوبت به هند و دیگر کشورهای آسیایی رسیده که رسیده تا آن را دریافت کنند.به روزرسانی جدید برای تمام اعضای سری گلکسی S24 یعنی گلکسی اس 24 اولترا، پلاس و نسخه پایه در هند با میان‌افزار S92xBXXS2AXED منتشر شده است. این وصله امنیتی حجمی بین 300 تا 450 مگابایت (بسته به مدل) داشته و قرار است 59 مشکل امنیتی که در نرم‌افزارهای قبلی وجود داشتند را برطرف کند. درواقع این به روزرسانی هیچ قابلیت جدیدی را به شما ارائه نمی‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، به روزرسانی نرم‌افزار و دانلود و نصب این وصله امنیتی را دریافت کنید.


بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2024 سری گلکسی S24 سامسونگ

گلکسی اس 24 اوایل سال جاری با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شد. با دو به‌روزرسانی نرم‌افزار اول، دستگاه‌ها رفع اشکال، بهبود دوربین و بهبود عملکرد را دریافت کردند. انتظار می‌رود به‌روزرسانی بعدی این دستگاه‌ها One UI 6.1.1 را با ویژگی‌های بیشتر Galaxy AI به این پرچمداران تقدیم کند.

برخی از گزارش‌های ادعا کرده‌اند که غول فناوری کره‌ای به روزرسانی جدیدی را برای بهبود عملکرد دوربین ارائه خواهد داد اما هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی ماه آینده ارائه می‌شود یا پس از به‌روزرسانی مبتنی بر One UI 6.1.1 !

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری گلکسی S24 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر