coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ریلمی هر سال دو گوشی سری GT را به بازارهای جهانی معرفی می‌کند

ریلمی قصد دارد در برنامه‌های خود تغییرات اساسی اعمال کند. مدت‌هاست که این تولیدکننده عرضه محصولات خود را محدود کرده. آخرین محصولاتی که از ریلمی به اروپا و هند رسید به نسل GT2 و GT Neo3 برمی‌گردد. اکنون این شرکت اعلام کرد که هر ساله دو گوشی سری GT را در سطح جهانی عرضه می‌کند.بعد از مراسم امروز که به معرفی Realme GT 6 و آوردن GT 6T به اروپا اختصاص داشت، چیس ژو (Chase Xu) در مصاحبه‌ای اعلام کرد که Realme قصد دارد از این به بعد، هر سال دو گوشی از سری GT را به‌صورت جهانی عرضه کند.

در آینده مدل GT Pro نیز به عنوان یک محصول پریمیوم به این سری اضافه خواهد شد، اما این اتفاق چند سال دیگر خواهد افتاد. هدف این است که سری GT به محبوب‌ترین سری محصولات Realme تبدیل شود و از سری number پیشی بگیرد.

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


ریلمی با گوشی سری GT وارد بازارهای جهانی می‌شود

چندی پیش، ریلمی با انتشار پستی در شبکه ایکس اعلام کرد:«سری GT در ایتالیا، هند، اندونزی، اسپانیا، تایلند، مالزی، مکزیک، فیلیپین، برزیل، لهستان، ترکیه، عربستان سعودی و دیگر مناطق عرضه خواهد شد.»

گوشی Realme GT 6 هم‌اکنون به فیلیپین رسیده و به‌صورت انحصاری از طریق Lazada با قیمت 31,500 PHP برای مدل 12/256 گیگابایتی قابل خریداری است. همچنین، GT 6 در مالزی نیز عرضه شده است و قیمت آن از 2,600 MYR شروع می‌شود و در اینجا همراه با مدل Realme GT 6T است که با قیمت پروموشن 2,000 MYR قابل خریداری است. سایر بازارهای ذکر شده نیز به زودی این گوشی‌ها را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی سری GT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر