coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

یارانه خردادماه دهک های 4 تا 9 واریز شد [+ اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها]

یارانه خردادماه دهک های 4 تا 9 نیز مطابق با رویه ماه‌های پیش به حساب یارانه‌بگیران واریز شد. مبلغ یارانه کمک معیشتی خرداد 300 هزار تومان است. آیا امکان برداشت وجود دارد؟ در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

یارانه خردادماه دهک‌های 1 تا 3 در روز 25 خرداد به حساب مشمولین واریز شد. طبق سنت ماه‌های پیش، حال یارانه خردادماه دهک های 4 تا 9 نیز که در روز پایانی هرماه واریز می‌شود به حساب یارانه‌بگیران نشست. اما مبلغ یارانه خردادماه قعلاً قابل برداشت نیست و سرپرستان خانوار باید توجه داشته باشند که از ساعت 24 روز یکم تیرماه امکان برداشت مبلغ وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که سازمان هدفمندی یارانه‌ها درخصوص واریز یارانه اطلاعیه‌ای صادر کرده است که جزئیات آن را می‌توانید درادامه خبر مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت وام سهام عدالت 1403 ؛ نحوه دریافت وام سهام عدالت

واریز یارانه خردادماه دهک های 4 تا 9

مرحله 150 واریز یارانه دهک‌های یارانه ‌بگیر با واریز یارانه دهک‌‌های یک تا نه به اتمام رسید. تمامی سرپرستان خانواری باید توحه داشته باشند که تا ساعت 24 امکان برداشن مبلغ یارانه وجود ندارد.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این خصوص اطلاعیه‌ زیر را صادر کرده است:

زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های 1 تا 3 از روز ۲۵ هر ماه و سایر خانوار‌های مشمول در روز آخر هرماه خواهد بود. مبلغ یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

واریز یارانه خردادماه دهک های 4 تا 9

این سازمان در ادامه می‌گوید: «یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک‌های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است. در دو ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص واریز یارانه خرداد دهک‌های 1 تا 3 چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر