coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی گلکسی A42 5G آخرین بروزرسانی را دریافت می‌کند

گوشی گلکسی A42 5G دومین به‌روزرسانی امنیتی خود در سال 2024 را دریافت کرده که شامل پچ امنیتی ژوئن 2024 می‌شود.با توجه به اینکه این گوشی چهار سال پیش عرضه شده، منطقی به نظر می‌رسد که بروزرسانی جدید چیز خاصی برای این گوشی نداشته باشد و تنها بهبودهای امنیتی را ارائه کند.

پچ امنیتی ژوئن 2024، 59 آسیب‌پذیری امنیتی کشف شده در اندروید و One UI را برطرف می‌کند که 22 مورد از این آسیب‌پذیری‌ها فقط به گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ گلکسی مربوط می‌شود.


بیشتر بخوانید:


احتمالاً آخرین به‌روزرسانی برای گلکسی A42 5G

احتمالاً این آخرین به‌روزرسانی برای گوشی گلکسی A42 5G خواهد بود. این گوشی در برنامه به‌روزرسانی امنیتی دوسالانه قرار دارد و اولین به‌روزرسانی سال را در ژانویه دریافت کرده بود. سال آینده، سامسونگ پشتیبانی رسمی از این دستگاه که آخرین مدل در سری Galaxy A4x نیز است را متوقف خواهد کرد.

در ابتدای عرضه، سری Galaxy A4x به منظور ارائه گوشی‌های میان‌رده با اندازه‌ای جمع و جور طراحی شده بود. سامسونگ دو مدل با نمایشگر کوچک عرضه کرد ولی با مدل سوم که همان Galaxy A42 5G است، تصمیم گرفت به سراغ نمایشگر بزرگ‌تر برود.

برای دانلود و نصب آخرین به‌روزرسانی، به منوی تنظیمات گوشی خود » به‌روزرسانی نرم‌افزار رفته و گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر