coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوگل پلی طراحی و مشخصات کلیدی ویوو Y28s 5G را فاش کرد

پیش‌تر مشخص شد که ویوو بر روی گوشی جدیدی از سری Y کار می‌کند. اکنون ویوو Y28s 5G با شماره مدل V2346 در کنسول گوگل پلی ظاهر شده است.گزارش جدید برخی از اطلاعات و نام این دستگاه را در اختیار ما قرار داده است. ویوو Y28s 5G پیش از این در Geekbench، BIS و CQC نیز ظاهر شده بود. در رندرهایی که گوگل پلی منتشر کرده یک پانچ در حاشیه‌های ضخیم بالایی به عنوان دوربین سلفی دیده می‌شود.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک جزیره دوربین مستطیلی شکل با گوشه های منحنی قرار گرفته است.فعلا رنگ صورتی آن در عکس ها نمایش داده شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی ویوو Y28s 5G

ویوو Y28s 5G با سیستم MediaTek MT6835 بر روی تراشه در گواهینامه کنسول Google Play فهرست شده است. این گوشی از دو هسته A76 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Mali G57 تشکیل شده است.

این نشان دهنده آن است که این دستگاه از پردازنده MediaTek Dimensity 6100+ در داخل آن بهره می‌برد.فعلا 4 گیگابایت رم برای آن پیشنهاد شده اما انتظار می‌رود تا زمان عرضه گزینه های بیشتری در اختیار کاربران قرار بگیرد. از نظر نرم افزاری هم این دستگاه با سیستم عامل اندروید 14 عرضه خواهد شد.

مشخصات کلیدی ویوو Y28s 5G

طبق فهرست گواهینامه ها، ویوو Y28s 5G دارای وضوح صفحه نمایش 720 در 1612 پیکسل و تراکم صفحه نمایش 300 dpi خواهد بود. اینها تمام مشخصاتی بود که گوگل پلی در اختیار ما قرار داده است.

اما لیست Geekbench نشان می‌دهد که  ویوو Y28s 5G  با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. در همین حال، گواهینامه CQC به پشتیبانی از شارژ 15 واتی اشاره کرده است. جدای از این، دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت در کناره نیز در NCC دیده شد. به همه اینها گواهینامه NBTC را اضافه کنید.

به هر حال انتظار می‌رود با گواهینامه هایی که این دستگاه تاکنون دریافت کرده، زمان عرضه آن نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی و مشخصات کلیدی ویوو Y28s 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر