coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سری Mate 70 هواوی با HarmonyOS NEXT در سه‌ماهه چهارم 2024 عرضه می‌شود

پس از گذشت ماه‌ها، هواوی رسماً تایید کرد که سری Mate 70 در سه‌ماهه چهارم 2024 عرضه خواهد شد. این بازه زمانی شامل ماه‌های اکتبر تا دسامبر (مهر تا آذر) می‌شود.این خبر را رئیس بخش مصرف‌کنندگان هواوی، یو چنگ‌دونگ، به اشتراک گذاشت. او فاش کرد که سری Mate 70 اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که به صورت پیش‌فرض با نسخه پایدار HarmonyOS NEXT عرضه می‌شوند.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


سری Mate 70 هواوی با نسخه پایدار HarmonyOS NEXT می‌آید

هواوی در کنفرانس توسعه‌دهندگان HDC، سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT را معرفی کرد. این سیستم‌عامل به طور کامل از کدبیس پروژه متن باز اندروید (AOSP) جدا شده که به این معناست که دستگاه‌های هواوی با این نسخه از HarmonyOS به هیچ‌وجه از برنامه‌های اندروید پشتیبانی نمی‌کنند.

سری Mate 70 اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که نسخه پایدار این سیستم‌عامل جدید را دریافت می‌کنند. پس از عرضه این سری، هواوی انتظار دارد که بروزرسانی نرم‌افزاری اصلی را برای سایر دستگاه‌ها نیز منتشر کند. این شرکت از امروز آزمایش بتای این سیستم‌عامل را بر روی سری Mate 60 و چندین دستگاه دیگر آغاز کرده است.

جزئیات دقیقی درباره سخت‌افزار سری Mate 70 هنوز در دسترس نیست، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل Pro این سری همچنان طراحی صفحه‌نمایش سه‌گانه Punch-hole را که در مدل‌های قبلی دیده می‌شد، حفظ خواهد کرد. اگرچه مشخص نیست که این طراحی به کل سری گسترش می‌یابد یا نه.

برای یادآوری، Mate 60 Pro دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض، حسگر سه‌بعدی ToF و حسگرها و لیزرهای اضافی برای نقشه‌برداری سه‌بعدی چهره بود. احتمالاً Mate 70 Pro نیز از همین مجموعه حسگرهای جلو استفاده خواهد کرد.

سیستم دوربین پشتی نیز یکی دیگر از زمینه‌های مورد توجه در گزارش‌هاست. احتمال می‌رود که سری Mate 70 از حسگرهای Omnivision جدید برای بهبود کیفیت تصویر و ویدئو استفاده کند. علاوه بر این، مدل برتر این سری ممکن است دارای لنز قابل جمع شدن مشابه با Huawei Pura 70 Ultra باشد.

همچنین شایعات حاکی از آن است که سری Mate 70 مجهز به چیپ جدید Kirin خواهد بود، اگرچه جزئیات دقیق آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر