coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رنگ سبز زیتونی به رنگبندی ردمی نوت 13پرو اضافه شد

ردمی نوت 13پرو ماه سپتامبر روانه بازار شد. اکنون گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهند این گوشی هوشمند یک به روزرسانی جدید دریافت می‌کند اما نه در نرم افزار بلکه در رنگبندی.ماه سپتامبر ردمی نوت 13پرو در رنگ های سیاه، بنفش، آبی و سفید وارد بازار شد اکنون مشخص شد که سبز زیتونی هم به رنگبندی متنوع آن افزوده می‌شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت ردمی نوت 13پرو

به جز یک رنگ جدید تمام مشخصات این دستگاه ثابت مانده است. بنابراین شما همچنان یک صفحه نمایش 6.67 اینچی 1220×2712 AMOLED 120 هرتزی با حداکثر روشنایی 1800 نیت، تراشه Snapdragon 7s Gen 2، 8/12/16 گیگابایت رم، 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین سه گانه (سیستم ذخیره‌سازی سه‌گانه) اصلی MP با OIS، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو)، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی خواهید داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، رنگ جدید در چند هفته آینده در کشورها و مناطق منتخب از طریق کانال‌های فروش رسمی شیائومی در دسترس خواهد بود. احتمالا قیمت آن هم به نسبت هر منطقه فرق کند اما قطعا با سیار رنگ‌ها یکسان است. بهرحال قیمت خرده فروشی توصیه شده این گوشی برای بازارهای جهانی 399 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ردمی نوت 13پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر