coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال ترانه راهزنان [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال کره ای ترانه راهزنان به کارگردانی هوانگ جون هیوک از شبکه جهار پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال ترانه راهزنان با ما همراه شوید.

سریال کره ای ترانه راهزنان (도적: 칼의 소리) که به قلم هان جونگ هون به نگارش درآمده است، در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ در نتفلیکس منتشر شد. این مجموعه داستانی از شجاعت، مقاومت و تلاش مردم کره برای حفظ کشور و رسیدن به استقلال را به تصویر کشیده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره ای تاریخی هستید، می‌توانید سریال ترانه راهزنان را از شنبه (1403/4/2) از شبکه چهار سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ترانه راهزنان ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال ترانه راهزنان از شبکه چهار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش سریال ترانه راهزنان هر شب حوالی ساعت 24 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 10:55 صبح و 17:55 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ترانه راهزنان از شبکه چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال ترانه راهزنان

سریال 9 قسمتی ترانه راهزنان به تهیه‌کنندگی مشترک کیم جه هیون، لی کی هیوک، هو گون، چوی هو سونگ، کیم نا کیونگ و جو یون هی ساخته شده است.

سریال ترانه‌ راهزنان (Song of the Bandits) در ژانر اکشن، درام، هیجان انگیز و تاریخی ساخته شده است. قهرمان داستان افسر کره‌ای ارتش اشغال‌گر است که از حضور در ارتش انصراف و مسیر مقاومت را ادامه می‌دهد. مسیری که او را با قهرمان‌های دیگری از راهزنان آزادی‌خواه و ارتش آزادی‌بخش همراه می‌کند.

سریال ترانه راهزنان به دفاع گروه‌هایی از پیکارجویان کره‌ای که برعلیه اشغال‌گران ژاپنی در دهه‌ی ۲۰ قرن بیستم می‌جنگند، می‌پردازد. داستان جذاب این مجموعه تاریخی و اجرای خوب بازیگران آن از مهمترین عوامل موفقیت سریال Song of the Bandits به شمار می‌آید.

بازیگران سریال ترانه راهزنان

  • کیم نام گیل در نقش لی یون
  • سوهیون در نقش نام هی شین
  • یو جه-میونگ در نقش چوی چونگ سو
  • لی هیون-ووک در نقش لی کوانگ ایل
  • لی هو-جونگ در نقش اون نیون یی
  • چا چونگ هوا در نقش کیم شین باک
  • هان گیو وون در نقش جینگ کی ریونگ
  • کو کیو-پیل در نقش هان تای جو
  • کیم مین در نقش جین سن
  • چا یووب در نقش جیم سو
  • کیم سئول جین در نقش کیمورا
  • پارک سانگ-وون در نقش ایشیدا
  • کیم دو یون در نقش کنگ سن گان

خلاصه داستان سریال ترانه راهزنان

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ترانه راهزنان از شبکه چهار سراغ قصه‌ی این مجموعه کره‌ای تاریخی می‌رویم که درباره‌ی گروهی از راهزنان است که برای محافظت از سرزمین و عزیزانشان در برابر دشمنان، هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند.

ساعت پخش سریال ترانه راهزنان
زمان پخش تکرار سریال ترانه راهزنان از شبکه چهار

در خلاصه داستان سریال ترانه راهزنان آمده است: دهه 1920 میلادی، زمانی که مردم کره‌جنوبی تحت اشغال ژاپنی‌ها هستند به سرزمین بی‌قانون جیاندائو در کشور چین سفر می‌کنند. حال آن‌ها در جیاندائو ساکن شده و برای محافظت از کشور خود از آسیب، با یکدیگر متحد می‌شوند.

در این میان، لی یون یک کره‌ای است که زیر نظر ارتش ژاپن در کره جنوبی خدمت می‌کند اما شرایط باعث می‌شود که او به جیاندائو چین سفر کند و تبدیل به یک راهزن می‌شود تا از جیاندائو و مردم ساکن در آن محافظت کند. هی شین هویت واقعی خود را پنهان می‌کند و به عنوان رئیس بخش در اداره راه‌آهن برای دولت تحت کنترل ژاپن در کره کار می‌کند.

از سوی دیگر، لی گوانگ ایل یک افسر نظامی ژاپنی است که با لی یون دشمنی دارد. اون نیون یک قاتل بسیار ماهر است که برای کشتن لی یون استخدام شده و برای انجام ماموریت خود به جیاندائو چین می‌رود.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ترانه راهزنان نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال نام گیل کیم، سو هیون، یو جائه میونگ، ایون ووک لی، لی هو جونگ، برایان کیم مک کورمیک، مین کیم و کیم سول جین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ترانه راهزنان چند قسمت است؟

این مجموعه در 9 قسمت 50 تا 60 دقیقه‌ای به کارگردانی هوانگ جون هیوک ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ترانه راهزنان چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های کره‌ای تاریخی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر