coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی‌های اندروید مستقیما به منوی استارت ویندوز 11 متصل می‌شوند

مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را به برنامه Phone Link، که وظیفه اتصال بین ویندوز و گوشی‌های اندروید را برعهده دارد، اضافه کند. یکی از این قابلیت‌های جدید، ادغام Phone Link با منوی استارت ویندوز 11 است.مایکروسافت طی پستی اعلام کرد، کاربران به زودی می‌توانند وضعیت گوشی خود و میانبرهای ابزارهای کلیدی را مستقیماً در منوی استارت ویندوز 11 مشاهده کنند. در حال حاضر برای دسترسی به این امکانات باید برنامه Phone Link به صورت دستی باز شود.


بیشتر بخوانید:


اضافه شدن منوی استارت ویندوز 11 به گوشی‌های اندروید در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند

برای مثال، اگر می‌خواهید از طریق Phone Link یک پیام متنی ارسال کنید، با این تغییر می‌توانید سریع‌تر از طریق منوی استارت این کار را انجام دهید. مایکروسافت همچنین افزوده که کاربران می‌توانند فعالیت‌های اخیر گوشی خود را از طریق منوی استارت مشاهده کنند.

ادغام منوی استارت ویندوز 11 به گوشی‌های اندروید
ادغام منوی استارت ویندوز 11 به گوشی‌های اندروید

یکی از موهبت‌هایی که با دسترسی مستقیم به پیام‌ها، تماس‌ها و عکس‌های گوشی از طریق منوی استارت نصیب شما خواهد شد این است که هیچ بروزرسانی یا لحظه مهمی را از دست نخواهید داد.

در حال حاضر این ویژگی فقط برای گوشی‌های اندروید قابل استفاده است و پشتیبانی از iOS “بعداً” اضافه خواهد شد. این قابلیت در حال حاضر به صورت نسخه بتا با استفاده از Phone Link نسخه 1.24052.124.0 و Windows 11 Insider Preview Build 22635.3790 در حال انتشار است. زمان دقیق دسترسی عمومی به این ویژگی هنوز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر