coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات و قیمت ریلمی C61 فورجی فاش شد

زیر برند شیائومی، ریلمی بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام ریلمی C61 فورجی کار می‌کند. چند روز پیش این دستگاه با شماره مدل RMX3939 در کنسول گوگل پلی ظاهر شد. اکنون رندرهای جدیدی از آن به همراه قیمت و مشخصات منتشر شده است.

ریلمی C61 فورجی قرار است با جزیره دوربینی به شکل آیفون 15 در قاب پشتی و در رنگ‌های مشکی مرمری یا سبز سافاری وارد بازار هند شود. در حالی که بازارهای بین‌المللی انتخابی بین رنگ‌های Dark Green و Dark Black خواهند داشت، که ممکن است همان رنگ‌ها با نام‌های متفاوت باشند

راهنمای خرید تکراتو


بیشتر بخوانید:


مشخصات و قیمت ریلمی C61 فورجی

 ریلمی C61 4G از صفحه نمایش HD+ 1600 x 720 پیکسل با تراکم پیکسلی 320 DPI بهره خواهد برد. این دستگاه احتمالا به یک تراشه داخلی UNISOC Speedtrum T612 4G با سیستم عامل اندروید 14 مجهز خواهد بود که با 4 یا 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.

از دیگر مشخصات گوشی جدید ریلمی می‌توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی اشاره کرد. البته یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در هم در پشت این دستگاه قرار گرفته است.

ریلمی C61 4G
ریلمی C61 4G گواهی‌نامه High dependency از آزمایشگاه Realme را دریافت کرده است

ریلمی C61 4G گواهی IP54 را دارد به این معنی که در برابر نفوذ آب و ورود گردوغبار مقاوم است. همچنین از امکان لمس هوشمند حساس به باران هم بهره‌مند است و در هنگام باران در تاچ آن مشکلی ایجاد نمی‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ریلمی C61  فورجی ،در چند روز آینده با برچسب قیمتی در حدود 130 یورو در بازارهای بین‌المللی و کمتر از 10000 روپیه در هند عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و قیمت ریلمی C61 فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر