coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 5 اسپرت و X22 پرو [+ جزئیات]

مدیران خودرو، شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 5 اسپرت و X22 پرو را اعلام کرد. در این طرح فروش مدل دنده‌ای ایکس 22 پرو به فروش گذاشته شده است. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو اعلام و در آن دو خودرو محبوب از برند MVM اعلام حضور کرده‌اند. در شرایط شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 5 اسپرت و X22 پرو آمده است که این خودروها با افزایش قیمت همراه شده و متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند. همچنین X22 پرو فقط در مدل دنده‌ای برای فروش عرضه شده و مدیران خودرو شرایط اقساطی ویژه‌ای برای این خودرو تعریف نکرده است. عکس آن آریزو 5 اسپرت یا همان آریزو 5 FL است که به صورت اقساطی هم به فروش خواهد رسید. جزئیات زمان ثبت‌نام در این طرح فروش در پایین آمده است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات مدیران خودرو 3 تیر 1403 [قیمت روز خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس]

شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 5 اسپرت و X22 پرو

نخستین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو از برند MVM پس از اعلام قیمت‌های امروز که غالباً افزایش قیمت در این محصولات مشهود است، اعلام شد. متقاضیان ایکس 22 پرو باید توحه داشته باشند که این خودرو فقط با شرایط فروش نقدی و با قیمت جدید به فروش می‎‌رسد و شرایط اقساطی برای آن وجود ندارد. اما اوضاع برای دیگر خودرو این شرکت متفاوت است.

متقاضیان آریزو 5 اسپرت می‌توانند هم به صورت نقدی و هم اقساطی خودرو خود را سفارش دهند. زمان ثبت‌نام در طرح فروش ام وی ام ایکس 22 پرو و آریزو 5 اسپرت از فردا دوشنبه، 4 تیرماه 1403 رأس ساعت 16 از درب نمایندگی‌های فروش آغاز خواهد شد.

شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 5 اسپرت و X22 پرو

بیشتر بخوانید:

آیا شما تمایل به شرکت در این طرح فروش را با تو.حه به افزایش قیمت محصولات ام وی ام دارید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی گرونه ، نمیصرفه

    پاسخ