coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جزئیات دوربین‌های سری گوشی‌های هوشمند Oppo Find X8 و X8 Pro فاش شد

Digital Chat Station اطلاعات جدیدی از پیکربندی دوربین‌های سری گوشی‌های هوشمند Oppo Find X8 منتشر کرده است. این اطلاعات جزئیات سیستم‌های دوربین مدل استاندارد Find X8 و مدل بالاتر Find X8 Pro را فاش می‌کند.طبق این اطلاعات، Find X8 که از آن به عنوان نسخه استاندارد یاد می‌شود، مجهز به سیستم دوربین سه‌گانه با یک لنز تله‌فوتو پریسکوپ خواهد بود. گفته می‌شود که حسگر اصلی این مدل یک حسگر 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.4 اینچ است اما جزئیات دو دوربین دیگر هنوز مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو


معرفی مشخصات دوربین گوشی‌های هوشمند Oppo Find X8

مدل “بزرگ” که احتمالاً به فایند X8 پرو اشاره دارد، دارای سیستم دوربین چهارگانه با دو لنز تله‌فوتو پریسکوپ خواهد بود. این دوربین چهارگانه می‌تواند دستگاه مذکور را بین بهترین گوشی‌های چهار دوربینه بازار قرار دهد.

مشابه مدل استاندارد، Find X8 Pro نیز گفته می‌شود که دارای حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.4 اینچ خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این همان حسگر Sony LYT-808 است که در Find X7 نیز استفاده شده است.

دیجیتال استیشن اشاره کرده که ماژول جدید پریسکوپ از حسگر Sony IMX882 (که به عنوان LYT600 نیز شناخته می‌شود) با اندازه 1/1.953 اینچ استفاده می‌کند.

جزئیات دوربین‌های گوشی‌های هوشمند Oppo Find X8 و X8 Pro فاش شد
مشخصات دوربین گوشی‌های هوشمند Oppo Find X8

علاوه بر این، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که مدل استاندارد Oppo Find X8 از پردازنده Dimensity 9400 بهره خواهد برد و دارای صفحه‌نمایش مسطح با وضوح 1.5K خواهد بود. باتری این مدل بین 5100 تا 5500 میلی‌آمپر ساعت تخمین زده می‌شود.

از سوی دیگر، مدل Pro دارای صفحه‌نمایش منحنی 2.۷D خواهد بود. همچنین هر دو مدل Find X8 و Find X8 Pro انتظار می‌رود دارای پشت شیشه‌ای باشند و در ماه اکتبر امسال عرضه شوند.

Oppo همچنین یک مدل Ultra در خط تولید Find X7 داشت. بنابراین، انتظار می‌رود که Find X8 Ultra جایگزین آن شود. احتمالاً این مدل شامل چیپست Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود، هرچند که گفته می‌شود سال آینده عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر