coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

شرایط نقدی و پیش فروش پژو پارس در طرح تبدیل [+ جزئیات و قیمت]

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط نقدی و پیش فروش پژو پارس در طرح تبدیل این خودرو به 4 خودرو دیگر از تولیدات خود را اعلام کرد.

ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی سامانه یکپارچه، شرایط نقدی و پیش فروش پژو پارس به صورت طرح تبدیل به دیگر محصولات این شرکت را اعلام کرد. مطابق با این بخشنامه، برای طرح فروش نقدی پژو پارس ، 3 خودرو با قیمت مصوب در نظر گرفته شده و در طرح پیش فروش پژو پارس ، 4 خودرو با قیمت علی‌الحساب فعال است.

طرح تبدیل پژو پارس به دیگر محصولات ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای داخلی است که در اولویت زمستان 1402 و بهار 1403 قرار داشتند. این افراد پس از دریافت پیامک می‌توانند به سایت فروش ایران خودرو مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب و بهای موردنیاز را پرداخت کنند. در ادامه مطلب با جزئیات کامل خبر و شرایط فروش سدان پرفروش ایران خودرو همراه تکراتو باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش نقد و اقساط آریزو 5 اسپرت و X22 پرو [+ جزئیات]

طرح تبدیل و جزئیات شرایط نقدی و پیش فروش پژو پارس

به اطلاع متقاضیان عادی سامانه یکپارچه می‌رساند که امکان واریز وجه و تبدیل پژو پارس به دیگر محصولات این شرکت مطابق با جدول ارسالی فراهم شده است. این جدول ویزه اولویت‌های زمستان 1402 و بهار 1403 است و این افراد فقط 10 روز یا تا تکمیل ظرفیت مهلت دارند یکی از خودروها را انتهاب کرده و بهای موردنظر آن را پرداخت نمایند.

در این طرح 4 خودرو تارا دستی V1P، رانا پلاس، سورن پلاس تک‌سوز و 207 دستی به عنوان خودروهای جایگزین معرفی شده‌اند. لذا متقاضیان از زمانی که پیامک واریز وجه را دریافت کرده می‌توانند به سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند.

جزئیات کامل شرایط فروش نقدی و پیش‌فروش همراه با قیمت خودروها و همچنین موعد تحویل هر خودرو در جدول پیوست زیر قابل مشاهده است:

طرح تبدیل و جزئیات شرایط نقدی و پیش فروش پژو پارس

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط تبدیل پژو پارس به محصولات دیگر ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر