coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوگل تاریخ برگزاری رویداد Made by Google 2024 را اعلام کرد

گوگل امروز دعوتنامه‌های رویداد Made by Google 2024 را که در تاریخ 13 اوت برگزار می‌شود، ارسال کرد. معمولاً این رویداد در اکتبر برگزار می‌شود، بنابراین انتقال آن به اوت امسال کمی غافلگیرکننده بود.امسال، علاوه بر برگزاری زودهنگام، این رویداد در مقر اصلی شرکت در مانتین ویو، کالیفرنیا در ساعت 10 صبح به وقت پاسیفیک برگزار خواهد شد. در سال‌های اخیر، این رویداد معمولاً در نیویورک یا سان فرانسیسکو برگزار می‌شد.


بیشتر بخوانید:


کدام محصولات در رویداد Made by Google 2024 معرفی می‌شوند

هنوز نمی‌دانیم گوگل چه برنامه‌هایی برای این رویداد دارد، اما دعوتنامه اعلام کرده که شاهد آخرین دستاوردهای گوگل در زمینه هوش مصنوعی، نرم‌افزار اندروید و دستگاه‌های پیکسل خواهیم بود. به نظر می‌رسد این زمان مناسبی برای معرفی دستگاه‌های جدید پیکسل باشد که همواره در رویدادهای سخت‌افزاری نیمه دوم سال رونمایی می‌شوند.

انتظار داریم که گوشی‌های جدید پیکسل 9، ساعت پیکسل 3، تبلت پیکسل 2 و شاید حتی پیکسل 9پرو فولد در این رویداد معرفی شوند. چندین شایعه و اطلاعات درز کرده در مورد پیکسل 9 منتشر شده و اگر این اطلاعات درست باشند، ممکن است سه نسخه مختلف از این گوشی عرضه شود: پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL.

احتمال دارد گوگل در این رویداد، اندروید 15 را به‌طور عمومی عرضه کند، آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی خود را نمایش دهد و شاید دستگاه‌های جدید با برند Nest را نیز معرفی کند.

رویداد Made by Google 2024
تاریخ برگزاری رویداد Made by Google 2024

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر