coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اعلام زمان ثبت نام ری را ؛ کراس اوور ایران خودرو یک قدم تا عرضه

کراس‌اوور ایران خودرو به زودی برای فروش عرضه می‌شود و همه منتظرند بدانند زمان ثبت نام ری را چه موقع خواهد بود. به تازگی اطلاعاتی در این خصوص به دست رسیده است. در ادامه مظلب با تکراتو همراه باشید.

ری‌را خودرو فعلی وزیر صمت است و علی‌آبادی مدتی‌ می‌شود که با کراس‌اوور ایران خودرو تردد می‌کند؛ با این حساب ممکن است بزرگترین خودروساز ایران، این خودرو را به وی اهدا کرده باشد. ضمناً 10 دستگاه از این خودرو ایرانی نیز در اختیار نامزدهای انتخاباتی به صورت هدیه قرار گرفته تا در ستادهای انتخاباتی فعالیت کنند. با این اتفاق به نظر می‌رسد که ری‌را تمامی استانداردهای لازم را دریافت کرده و بوی آغاز طرح فروش آن به مشام می‌رسد.

با این همه زمان ثبت نام ری را به صورت قطعی اعلام نشده و این مهم فعلاً در گرو مهر تأیید سازمان ملی استاندارد قرار دارد و پس از تأییدیه این سازمان، خودرو برای فروش عرضه خواهد شد. اما پیش‌بینی‌ها نیز می‌گویند که کراس‌اوور ری‌را احتمالاً زودی عرضه خواهد شد و باید منتظر این اتفاق در روزهای اخیر باشیم.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش خودرو برقی ایران خودرو ؛ مشخصات فنی و قیمت لونا GRE

زمان ثبت نام ری را به زودی رسماً اعلام می‌شود

ری‌را قطعاً یکی از بهترین خودروهای تولید داخل به حساب می‌آید و با توجه به اینکه تولید آن از سال 1402 آغاز شده، می‌توان پیش‌بینی کرد که به زودی عرضه آن نیز آغاز می‌شود. در این خصوص علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو گفت: «ری‌را برای ثبت‌نام آماده و به محض اینکه سازمان استاندارد تأییدیه بدهد، مراحل ثبت‌نام آن را آغاز می‌کنیم.»

عظیمی ادامه داد:

«ری را، اولین کراس‌اوور ملی، مشکلی برای تولید انبوه و فروش ندارد و به همین دلیل حتی تا مرحله دریافت مجوز لازم از سازمان استاندارد نیز پیش رفته است.»

وی تأکید کرد: «تصمیم این است که بلافاصله پس از تأیید سازمان استاندارد که البته تأییدیه‌های اولیه نیز صادر شده، امکان ثبت‌نام و فروش ری‌را را آغاز خواهیم کرد.»

زمان ثبت نام ری را به زودی رسماً اعلام می‌شود

تولید آزمایشی ری‌را از سال 1402 آغاز شد و درنتیحه آن 40 دستگاه در خط مونتاژ ایران خودرو به صورت کامل تولید شد. گفتنی‌ست که هم‌اکنون 1 دستگاه ری‌را در اختیار وزیر صمت قرار دارد و 10 دستگاه دیگر نیز از این 40 دستگاه به نامزدهای اتخاباتی برای به کارگیری در ستادهای انتخابات اهدا شده است.

لازم به ذکر است که ری‌را در دو نسخه بنزینی و برقی تولید می‌شود و هنوز مشخص نیست که طرح فروش کدام مدل نزدیک‌تر است. بدین‌ترتیب باید تا اعلام رسمی عرضه ری‌را منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصو2 کراس‌اوور تولیدی ایران خودرو چیست؟ یا این خودرو می‌تواند با نمونه‌های خارجی مانند X22 پرو رقابت کند؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر