coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ارزان قیمت گلکسی A06 سامسونگ از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌‌کند

شواهدی که نشان می‌دهند گوشی ارزان قیمت گلکسی A06 سامسونگ در حال توسعه است به صورت آنلاین منتشر شد. این گوشی که هنوز به بازار عرضه نشده، اخیراً در تست بنچمارک Geekbench 4 دیده شده و دیروز نیز در پایگاه داده Wi-Fi Alliance ظاهر شد.در هر دو مورد، گلکسی A06 با شماره مدل SM-A065F دیده شده که نشان می‌دهد این گوشی از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند و تنها به LTE محدود است.

ورودی بنچمارک Geekbench اطلاعاتی مانند وجود اندروید 14، 4 گیگابایت رم – هرچند ممکن است پیکربندی‌های حافظه دیگری نیز وجود داشته باشد – و پردازنده MT6769V/CZ که به نظر می‌رسد همان MediaTek Helio G85 باشد را تأیید می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

گلکسی A06 سامسونگ با تراشه مدیاتک عرضه خواهد شد

اطلاعات درج شده در Wi-Fi Alliance نیز تأیید می‌کند که گلکسی A06 از قابلیت دو سیم‌کارت و اتصال Wi-Fi ac/n/a/b/g برخوردار است. همچنین، این سازمان نظارتی تنها یک نسخه از گلکسی A06، یعنی نسخه LTE، را لیست کرده است.

گلکسی A06 ادامه‌دهنده سری A05 خواهد بود. مدل قبلی، یعنی A05، در اکتبر 2023 به بازار عرضه شد که به این معناست که گلکسی A06 ممکن است تا پایان امسال به فروش برسد.

گوشی گلکسی A05 مجهز به صفحه‌نمایش PLS LCD با اندازه 6.7 اینچ و رزولوشن 720p، پردازنده MediaTek Helio G85 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود گلکسی A06 تغییرات زیادی نداشته باشد اما حداقل با سیستم‌عامل جدیدتری عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر