coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

موتورولا و گوگل برای اضافه کردن Gemini به گوشی‌های تاشوی ریزر 2024 توافق کردند

موتورولا به تازگی گوشی‌های تاشوی  ریزر 2024 را معرفی کرده که نه تنها از جمله گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است، بلکه یکی از پیشرفته‌ترین‌ها از نظر امکانات هوش مصنوعی نیز محسوب می‌شود. این گوشی جدید مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به طور ویژه بر قابلیت‌های حوزه عکاسی تمرکز دارند.


پیش از این نیز گزارش‌هایی از برخی از این قابلیت‌های هوش مصنوعی منتشر شده بود که فرآیند عکاسی و ویرایش تصاویر را به طرز قابل توجهی ساده می‌کنند، از جمله: قابلیت ثبت خودکار لبخند (AI Auto Smile Capture)، عکاسی با ژست (Gesture Capture)، بهبود خودکار عکس‌ها در Google Photos (Google Photos Auto Enhance) و زیباسازی چهره (Face Beauty).


بیشتر بخوانید: 


قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل Gemini در گوشی‌های تاشوی ریزر 2024

اما این همه ماجرا نیست. شرکت آمریکایی موتورولا اعلام کرده که با همکاری گوگل، قابلیت Gemini را به سری ریزر 2024 اضافه کرده است.

این بدان معناست که کاربران Razr برای اولین بار می‌توانند مستقیماً از طریق صفحه نمایش خارجی به Gemini دسترسی داشته باشند. موتورولا اعلام کرده که برای جذاب‌تر کردن تجربه استفاده از صفحه نمایش خارجی، دسترسی به Google Photos را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند بدون نیاز به باز کردن گوشی، عکس‌ها و ویدیوهای ذخیره شده در فضای ابری یا محلی را مشاهده، حذف، مورد علاقه یا به اشتراک بگذارند.

علاوه بر دسترسی به Google Photos، موتورولا قصد دارد در ماه‌های آینده قابلیت جدیدی به نام Ask Photos را نیز معرفی کند که روشی نوین برای جستجوی عکس‌ها با استفاده از Gemini است.

علاوه بر این، موتورولا اعلام کرده که کاربران Razr برای سه ماه به صورت رایگان به نسخه پیشرفته Gemini و مدل‌های هوش مصنوعی گوگل دسترسی خواهند داشت.

و این همچنان پایان ماجرا نیست! کاربران Razr همچنین 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و دسترسی به Gemini در اپلیکیشن‌های محبوب گوگل مانند Gmail، Docs و دیگر برنامه‌ها را دریافت خواهند کرد. همه این امکانات در پلن Google One AI Premium گنجانده شده است.

همکاری بین گوگل و موتورولا همچنین به کاربران دسترسی به ویژگی‌های هوش مصنوعی Moto از جمله Moto Magic Canvas و Style Sync که توسط Google Cloud فعال شده‌اند را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر