coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش پیکاپ KMC T9 تیر 1403 ؛ [+ جزئیات و قیمت]

طرح فروش پیکاپ KMC T9 تیر 1403 از سمت شرکت کرمان موتور اعلام شد. مطابق با این طرح، جدیدترین پیکاپ کرمان موتور به صورت نقدی و با قیمت قطعی به فروش می‌رسد.

KMC T9 حدود 4 ماه پیش در نمایشگاه خودرو تهران معرفی شد تا همگان شاهد حضور پررنگ برادر تازه متولد شده T8 باشند. فعلاً نمی‌توان گفت که کدام KMC نسبت به دیگری برتر است؛ اما به طور تقریبی می‌توان گفت که در بحث مشخصات فنی و ظاهری، KMC T9 دست برتر را در اختیار دارد، اما از لحاظ میزان فروش و محبوبیت فعلاً خیلی مانده تا به KMC T8 برسد.

راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش پیکاپ KMC T9 تیر 1403 دومین طرح فروش این خودرو پیکاپ است که از زمان معرفی آن توسط کرمان موتور فعال می‌شود. فروش این پیکاپ به صورت نقدی است و شریط اقساطی تعریف نشده است. جزئیات شرایط فروش KMC T9 را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش خودرو برقی ایران خودرو ؛ مشخصات فنی و قیمت لونا GRE

شرایط و نحوه ثبت‌نام در طرح فروش پیکاپ KMC T9 تیر 1403

کرمان موتور اطلاع داده است که زمان ثبت نام KMC T9 ز روز شنبه، 9 تیرماه 1403 آغاز و تا روز جمعه 15 تیرماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌بایست بدین‌منظور به سایت فروش محصولات کرمان موتور مراجعه کنند. ضمناً در هنگام ثبت‌نام نیاز است که پس از درج مشخصات، بهای خودرو را نیز به صورت کامل پرداخت کنید.

قیمت KMC T9 معادل 1 میلیارد و 974 میلیون تومان است و پس از واریز وجه، خودرو با موعد تحویل 3 ماه (90 روز) به مشتریان تحویل داده می‌شود.

شرایط و نحوه ثبت‌نام در طرح فروش پیکاپ KMC T9 تیر 1403

نام خودرو قیمت نهایی زمان تحویل رنگهای قابل عرضه
پیکاپ KMC T9 ۱,۹۷۹,۴۰۰,۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری, طوسی روشن متالیک

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش بهترین پیکاپ کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر