coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI 7.0 سامسونگ مشخص شد

سامسونگ ممکن است تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI 7.0 را فاش کرده باشد. اگرچه می‌دانیم که این شرکت هر سال در سه ماهه چهارم یک نسخه جدید از One UI را منتشر می‌کند، اما تاریخ دقیق انتشار One UI 7.0 هنوز مشخص نیست. با این حال، می‌توانیم از زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در سال جاری این بازه زمانی را حدس بزنیم.

کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC) 2024 در تاریخ 3 اکتبر 2024 (11 مهر ماه 1403) در مرکز همایش‌های مک‌انری در داون‌تاون سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. در این رویداد سالانه که بر توسعه‌دهندگان تمرکز دارد، احتمالاً شرکت سامسونگ تمامی ویژگی‌های One UI 7.0 را معرفی کرده و نسخه پایدار آن را چند روز بعد برای دستگاه‌های سازگار منتشر خواهد کرد. سال گذشته، رویداد SDC 2023 در تاریخ 5 اکتبر برگزار شد و به‌روزرسانی پایدار One UI 6.0 در همان ماه منتشر شد.

راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ ممکن است امسال نیز همان الگو را دنبال کند. One UI 7.0 بر پایه اندروید 15 است و این شرکت کره‌ای از قبل شروع به آزمایش داخلی نسخه بعدی One UI کرده است. این به‌روزرسانی برای بیش از 50 گوشی و تبلت گلکسی منتشر خواهد شد و می‌توانید لیست کامل دستگاه‌های سازگار را اینجا مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:


 ویژگی‌ها و بهبودهای مورد انتظار در به‌روزرسانی One UI 7.0

انتظار می‌رود One UI 7.0 بهبودهایی در Bluetooth Auracast، NFC، طراحی رابط کاربری، انیمیشن‌ها، کشوی اپلیکیشن عمودی و عمر باتری بیشتر به همراه داشته باشد. همچنین ممکن است قابلیت قفل اپلیکیشن (App Lock) را اضافه کند. اندروید 15 و One UI 7.0 احتمالاً شامل چندین بهبود دیگر نیز خواهند بود. با این حال، لیست کامل تغییرات، ویژگی‌های جدید و بهبودها تنها زمانی فاش خواهد شد که سامسونگ برنامه بتای One UI 7.0 را در سه ماهه بعدی اعلام کند.

تاریخ انتشار به‌روزرسانی One UI 7.0 سامسونگ مشخص شد
اندروید 15 و به‌روزرسانی One UI 7.0 پیشرفت چشمگیری خواهند داشت

سامسونگ همچنین ممکن است بهبودهایی در سایر ویژگی‌های اکوسیستم One UI مانند Bixby، Buds Auto Switch، Galaxy AI، Gaming Hub، Modes & Routines، Multi Control، Quick Share، Samsung DeX، Samsung Knox، Secure Folder و SmartThings بیاورد.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر