coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از سرویس ‏‏های جدید روبیکا در الکامپ ۱۴۰۳

سوپراپلیکیشن روبیکا با حضور در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ جدیدترین سرویس ‏ها و خدمات خود را به مخاطبان معرفی می ‏کند.

بنابر گزارش روابط‏ عمومی روبیکا، الکامپ فرصتی برای گردهمایی بازیگران اصلی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات است و سوپراپلیکیشن روبیکا به ‏عنوان یکی از فعالان اصلی این صنعت ضمن حضور در این رویداد قصد دارد از سرویس‌های جدید خود شامل سرویس سفارش آنلاین غذا و سرویس خرید بلیت تئاتر و سینما رونمایی کند.

در غرفه روبیکا برنامه‌های متنوعی مانند تورنومنت بازی‌های دیجیتالی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان اعتبار کیف پول روبیکا اهدا خواهد شد. این اعتبار برای استفاده از سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن مانند فروشگاه، سفارش غذا، خرید بلیت و … قابل استفاده است.

علاوه بر این، روبیکا پخش زنده مراسم‌ها و پنل های گفت ‏وگوی الکامپ را بر عهده دارد. علاقه‌مندانی که امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند، می‌توانند با روبیکا به تماشای مهمترین رخدادهای بیست و هفتمین دوره الکامپ بنشینند.

نمایشگاه «الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک» که با نام الکامپ شناخته می‏ شود، یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است. این نمایشگاه هر ساله بستر مناسبی را برای ارائه دستاوردها، محصولات و خدمات جدید در حوزه‌های فناوری اطلاعات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و دیگر زمینه‌های مرتبط فراهم می‏‏ کند.

بیست و هفتمین دوره این رویداد از ۹ تا ۱۲ تیرماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سئول) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تکنولوژی و ارتباطات می‌توانند از غرفه روبیکا واقع در سالن 9-8 این نمایشگاه بازدید کنند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر